طرز تهیه پاناکوتا زعفرانی خوش طعم و پرطرفدار


پاناکوتا از جمله پیش غذاهایی است که معمولا با طعم های اشتها آور ساخته می شود. البته به طور کلی هدف از تهیه دسر و پیش غذا، تمایل بیشتر به سرو غذای اصلی است. پاناکوتا وانیلی، پاناکوتا شکلاتی و پاناکوتا قهوه از جمله پاناکوتاهای خوشمزه هستند. در طرز تهیه پاناکوتا زعفرانی همراه ما باشید. پاناکوتا...

اشتراک گذاری در Facebook اشتراک گذاری در Twitter اشتراک گذاری در Google+ اشتراک گذاری در Reddit اشتراک گذاری در Pinterest اشتراک گذاری در Linkedin

پاناکوتا زعفرانی از جمله دسرهای خوشمزه است که به عنوان پیش غذا سرو می گردد و چون ماده اصلی برای تهیه آن زعفران است در نتیجه بسیار اشتها آور است. به همین خاطر از تهیه این دسر بسیار استقبال می شود. در این مطلب، طرز تهیه پاناکوتا زعفرانی را به شما آموزش می دهیم.

پاناکوتا از جمله پیش غذاهایی است که معمولا با طعم های اشتها آور ساخته می شود. البته به طور کلی هدف از تهیه دسر و پیش غذا، تمایل بیشتر به سرو غذای اصلی است. پاناکوتا وانیلی، پاناکوتا شکلاتی و پاناکوتا قهوه از جمله پاناکوتاهای خوشمزه هستند. در طرز تهیه پاناکوتا زعفرانی همراه ما باشید.

پاناکوتا دسری خوشمزه است که معمولا از ژله و خامه تشکیل شده است و در بین مردم محبوبیت فراروان دارد.

موادلازم

شیر: یک و نیم لیوان شکر: نصف پیمانه پودر ژلاتین: دو قاشق سوپ خوری زعفران: به میزان لازم خامه: یک بسته

طرز تهیه پاناکوتا زعفرانی

شیر و خامه را با هم خوب مخلوط کنید. بعد از یک دست شدن شیر و خامه، ژلاتین و شکر را به آن اضافه کنید.
طرز تهیه پاناکوتا زعفرانی خوش طعم و پرطرفدار
هم زدن را تا یک دست شدن مواد ادامه دهید. حالا مواد مخلوط شده را روی حرارت ملایم قرار دهید. مواد را مرتبا به هم بزنید تا زمانی که خامه بپزد. همه مواد باید به طور کامل حل شود.
در مرحله بعدی طرز تهیه پاناکوتا زعفرانی, زعفرانی را که از قبل به صورت غلیظ دم کردید، به مواد اضافه کنید و به هم زنید تا گوشه ی ظرف حباب ایجاد شود. این حباب به معنای آن است که خامه در حال پخته شدن است.
طرز تهیه پاناکوتا زعفرانی خوش طعم و پرطرفدار
زمانی که مواد در حال جوش به غلظت کافی رسید، زیر شعله را خاموش کنید. حالا پاناکوتا را در ظرف مخصوصی بریزید. این ظرف را پس از سرد شدن در یخچال بگذارید و اجازه دهید ۱۲ ساعت در یخچال باقی بماند. هر چه مدت طولانی تری در یخچال باقی بماند، راحت تر از قالب جدا می شود. در نتیجه قالب شکل گرفته زیبا تر خواهد بود.
طرز تهیه پاناکوتا زعفرانی خوش طعم و پرطرفدار
امیدواریم این دستور تهیه پاناکوتا زعفرانی در آموزش آشپزی مجله آرگا، به شما در تهیه یک دسر خوشمزه و ایده آل برای مهمانی ها و… کمک کرده باشد. لطفا در صورت تمایل برای دیدن انواع پاناکوتا کلیک نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سالاد و پیش‌غذا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس غیر قابل باور بهاره رهنما در فرودگاه / بهاره رهنما در فرودگاه هم دنبال حاشیه است