کنسولگری ایران در کردستان عراق: به تظاهرات نزدیک نشوید


سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل، در اطلاعیه‌ای با توجه به برپایی تجمع و تظاهرات اعتراض‌آمیز در روزهای اخیر در برخی از شهرهای اقلیم کردستان عراق، از ایرانیان مقیم این منطقه خواست از نزدیک شدن به محیط‌های برگزاری تظاهرات و تجمعات خودداری...

کنسولگری ایران در کردستان عراق: به تظاهرات نزدیک نشوید

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل، در اطلاعیه‌ای با توجه به برپایی تجمع و تظاهرات اعتراض‌آمیز در روزهای اخیر در برخی از شهرهای اقلیم کردستان عراق، از ایرانیان مقیم این منطقه خواست از نزدیک شدن به محیط‌های برگزاری تظاهرات و تجمعات خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه سرکنسولگری ایران در اربیل آمده است: با عنایت به برپایی تجمع و تظاهرات اعتراض‌آمیز در روزهای اخیر در برخی از شهرهای اقلیم کردستان عراق، بدین وسیله قویاٌ به هم‌وطنان عزیز مقیم در اقلیم کردستان عراق توصیه می‌شود، با حفظ هوشیاری و توجه به مراقبت‌های لازم، از نزدیک شدن به محیط تظاهرات و تجمعات جداٌ خودداری کنند.

بر اساس این گزارش کردستان عراق در روزهای اخیر شاهد تظاهرات مردمی بوده و مردم خواستار پرداخت حقوق، فراهم کردن امکانات و تشکیل دولت جدید در کردستان شدند.

همچنین امروز یک رسانه عراقی مدعی شد که مردم معترض اقلیم کردستان عراق گذرگاه‌های "باشماق" و "سیرانبند" را مسدود کردند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری عین العراق نیوز، به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد: مردم معترض کردستان عراق امروز سه شنبه دو گذرگاه باشماق و سیرانبند که اقلیم کردستان عراق را به ایران متصل می‌کنند، مسدود کردند و این امر باعث شد که فعالیت‌های تجاری متوقف شود.

این منبع اعلام کرد: برخی از معترضان در شهر پنجوین نیز تظاهرات کردند و هیچ سازمان مسوولی در مکان تظاهرات حاضر نشده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 22 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق