افتتاح نمایشگاه طراحی و نقاشی رنگدانه در لامرد


افتتاح نمایشگاه  طراحی و نقاشی رنگدانه در لامرد

شیراز- آئین افتتاحیه نمایشگاه طراحی و نقاشی رنگدانه به سرپرستی یک بانوی هنرمند شهرستان لامرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه یادشده که حاصل تلاش های خانم مقبلی نژاد و شاگردان این مربی است ظهر دوشنبه با حضور صادقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره بهزیستی، احمدی زاده رییس اداره کتابخانه ها ومسئولین انجمن ها و هنرمندان در فرهنگ و ارشاد اسلامی قدیم شهرستان(خانه فرهنگ شماره یک شهرستان)، گشایش یافت.

افتتاح نمایشگاه  طراحی و نقاشی رنگدانه در لامرد

صادقی، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد پس از افتتاح نمایشگاه با حضور هنرمندان، وجود مکانی ثابت با تمامی امکانات جهت گالری و ارائه آثار هنرمندان شهرستان را لازم برشمرد و گفت: هنرهای تجسمی تجسم بخش رویاهای های کودکانه ای است که گاهی در نقاشی ها و طراحی ها تبلور پیدا کرده و این طرح زمانی دستمایه تکنسین های رشته های تولیدی قرار گرفته و به رویاها جامه عمل می پوشاند.

افتتاح نمایشگاه  طراحی و نقاشی رنگدانه در لامرد

وی خواستار حمایت همه جانبه از تولیدات هنری کودکان و نوجوانان شد و افزود: این می تواند مسیر فاخر هنری را رقم زده که در نهایت شکوه آن شرکت در جشنواره های بین المللی هنرهای تجسمی است.

مقبلی نژاد بانوی مربی طراحی و نقاشی هم هدف ازبرپایی این نمایشگاه را نشان دادن توانمندی های هنرمندان شهرستان دانست و گفت: راه اندازی مکانی دائم جهت نمایش آثار فاخر هنری آرزوی همه هنرمندان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم حمله تند ریما رامین فر به نقی قبل از ساخت پایتخت 7 ! / همای پایتخت از بازی انصرا...