نفرات برتر کشتی پهلوانی استان‌همدان معرفی شدند


نفرات برتر کشتی پهلوانی استان‌همدان معرفی شدند

همدان- رئیس هیئت کشتی استان‌همدان گفت: نفرات برتر مسابقات انتخابی کشتی پهلوانی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان در خانه کشتی همدان مشخص شدند.

علی رحیمی فر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات انتخابی کشتی پهلوانی استان‌همدان اظهار داشت: مسابقات انتخابی کشتی پهلوانی استان‌همدان در ۳ رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان از صبح امروز در خانه کشتی همدان برگزار شد که در پایان نفرات برتر اوزان مختلف در هر رده سنی مشخص شدند.

وی افزود: در رده سنی نوجوانان که با حضور ۲۲ کشتی‌گیر برگزار شد، در اوزان ۵۰، ۶۰، ۷۰، ۸۰ و به اضافه ۸۰ کیلوگرم به ترتیب حمیدرضا قاسمی از همدان، علی کریمی از ملایر، مهدی اصغری از بهار، علی اسدی از اسدآباد و مهدی زرینی از ملایر به مقام قهرمانی رسیدند.

رئیس هیئت کشتی استان‌همدان با اشاره به سایر نتایج گفت: در رده سنی جوانان نیز ۳۰ کشتی‌گیر به رقابت پرداختند که مرتضی بیات، محمدرضا عبدلی، علی پاشایی، امیر مسعود حاجیلویی، میثم شریفی و علیرضا طباطباییان همگی از شهرستان همدان به ترتیب بر سکوی نخست اوزان ۶۰، ۷۰، ۸۰، ۹۰، ۱۰۰ و به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم ایستادند.

رحیمی فر عنوان کرد: در رده سنی بزرگ‌سالان ۲۸ کشتی‌گیر با هم به رقابت پرداختند که در پایان در وزن ۶۰ کیلوگرم ساسان مالمیر از تویسرکان، ۷۰ کیلوگرم عرفان مالمیر از تویسرکان، ۸۰ کیلوگرم فردین قهرمانی از اسدآباد، ۹۰ کیلوگرم امید کولیوند از تویسرکان، ۱۰۰ کیلوگرم علی روزبهانی از ملایر و به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم ابوالفضل بربط از همدان به مقام قهرمانی مسابقات دست یافتند.

وی با اشاره به افتخارات کشتی همدان از ابتدای سال ۹۶ بیان کرد: از ابتدای سال تا امروز یک مدال طلای جوانان آسیا توسط دانیال شریعتی نیا و ۲ مدال برنز آسیا در آلیش بانوان توسط لیلا سیاهوشی کسب‌شده و در تمام رده‌های سنی از خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگ‌سالان یک تا ۳ نفر دعوت به اردو تیم ملی داشتیم.

رئیس هیئت کشتی استان‌همدان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تمام مسابقات انتخابی استان در تمام رده‌ها برگزارشده است.

رحمی فر بابیان اینکه استعدادهای نابی در کشتی استان‌همدان وجود دارد، گفت: هدف ما شناسایی، پرورش و حمایت این استعدادها برای ظهور و حضور در سطح اول کشور است.

وی یادآور شد: یکی از این استعدادها دانیال شریعتی نیا است که در مسابقات جوانان آسیا بااقتدار به مدال طلا رسید و بدون دادن یک امتیاز به رقیبان خود به‌عنوان ستاره مسابقات انتخاب شد.




معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان