شکارچیان غیرمجاز درپناهگاه خوش ییلاق شاهرود دستگیر شدند


شکارچیان غیرمجاز درپناهگاه خوش ییلاق شاهرود دستگیر شدند

شاهرود- رئیس اداره محیط زیست شاهرود از دستگیری دو شکارچی غیرمجاز در پناهگاه خوش ییلاق خبر داد و گفت: از این شکارچیان یک قبضه سلاح تک لول قاچاق و یک قبضه سلاح بادی کشف و ضبط شد.

علی اکبر قربانلو در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه شکارچیان غیرمجاز درپناهگاه خوش ییلاق دستگیر شدند در تشریح آن ابراز داشت: ماموران پناهگاه خوش ییلاق روز پنج شنبه طی گشت و پایش منطقه متوجه حضور دو راکب موتور سوار در منطقه شدند.

وی همچنین با بیان اینکه در بازرسی اولیه از متخلفان یک قبضه سلاح تک لول قاچاق و یک قبضه سلاح بادی کشف و ضبط شد، افزود: خوشبختانه این شکارچیان قبل از انجام هرگونه تخلف دستگیر و تحویل مراجع قضایی شهر بسطام شدند.

شکارچیان غیرمجاز درپناهگاه خوش ییلاق شاهرود دستگیر شدند

رئیس اداره محیط زیست شاهرود همچنین از دستگیری شکارچیان غیر مجاز در دره میشی شاهوار خبر داد و ابراز داشت: روز جمعه بر طبق گزارش های حاصله از حضور متخلفان در شکارگاه ماموران محیط زیست به همراه عوامل انتظامی مجن عازم منطقه تاش شدند.

قربانلو در ادامه تصریح کرد: در بازرسی اولیه حدود سه کیلو گوشت گوسفند وحشی، یک قبضه سلاح گلوله زنی، یک قبضه سلاح ساچمه زنی، ۶۱ تیر فشنگ ساچمه، ۱۰ تیر فشنگ چهارپاره غیرمجاز و دو دستگاه دوربین شکاری کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، افزود: از مردم ساکن در روستاها تقاضا داریم چنانچه متوجه حضور شکارچیان غیر مجاز در منطقه های تحت حفاظت شدند بلافاصله محیط زیست را در جریان قرار دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی