نام نینتندو سوئیچ بیشتر از ایکس باکس وان ایکس در گوگل جستجو شده است


نام نینتندو سوئیچ بیشتر از ایکس باکس وان ایکس در گوگل جستجو شده است

شرکت گوگل در روز‌های پایانی سال 2017 میلادی اقدام به انتشار گزارش‌های مختلفی کرده است که در بخش بیشترین جستجو‌های صورت گرفته در بخش فناوری، نام نینتندو سوئیچ بالاتر از ایکس باکس وان ایکس قرار گرفته است. همانند هر سال و به رسم همیشگی، شرکت‌های مختلف در پایان سال میلادی خلاصه‌ای از عملکرد‌ خود...

شرکت گوگل در روز‌های پایانی سال 2017 میلادی اقدام به انتشار گزارش‌های مختلفی کرده است که در بخش بیشترین جستجو‌های صورت گرفته در بخش فناوری، نام نینتندو سوئیچ بالاتر از ایکس باکس وان ایکس قرار گرفته است.

همانند هر سال و به رسم همیشگی، شرکت‌های مختلف در پایان سال میلادی خلاصه‌ای از عملکرد‌ خود در طول سالی که گذشت را به صورت گزارش‌ها و آمار‌های مختلف منتشر می‌کنند و گوگل نیز که یکی از سردمداران این اقدامات است، گزارش مفصلی از صورت وضعیت کار‌های خود ارائه داده است. بر اساس آمار منتشر شده از سوی این شرکت، بخش فناوری دیجیتال که امسال شاهد حضور دستگاه‌های متعدد و بی‌نظیری در آن بودیم؛ نام ده دستگاه بیش از دیگر گجت‌ها و دیوایس‌های دیجیتال بیش از دیگران مورد جستجو در گوگل قرار گرفته است.

نکته جالب توجه حضور دو کنسول مطرح و نام‌ آشنای این روز‌ها یعنی ایکس باکس وان ایکس و نینتندو سوئیچ در لیست ارائه شده از سوی گوگل است و با توجه به این‌ که نام کنسول هیبریدی نینتندو بیشتر از کنسول میان نسلی مایکروسافت جستجو شده است، سوئیچ مکان سوم و ایکس باکس وان ایکس رده پنجم را در لیست به خود اختصاص داده‌اند. البته با توجه به حضور بیشتر نینتندو سوئیچ در بازار و سابقه بیشتر آن حتی از لحاظ نامی -ایکس باکس وان ایکس تا E3 سال 2017 پروژه اسکورپیو نامیده می‌شد- باعث برتری این کنسول از لحاظ جایگاه در لیست جستجو‌های بخش فناوری دیجیتال گوگل شده است.

در ادامه نیز می‌توانید به ده دستگاه و گجت مورد توجه مردم در سال 2017 نگاهی بیاندازید.

iPhone 8 iPhone X Nintendo Switch Samsung Galaxy S8 Xbox One X Nokia 3310 Razer Phone Oppo F5 OnePlus 5 Nokia 6
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
نام نینتندو سوئیچ بیشتر از ایکس باکس وان ایکس در گوگل جستجو شده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر نیکی کریمی که شبیه مادرش است را دیده اید؟