رئیس جدید هیئت والیبال قم انتخاب می‌شود


رئیس جدید هیئت والیبال قم انتخاب می‌شود

قم - رئیس جدید هیئت والیبال استان قم با پایان دوره 4 ساله ریاست ابوالفضل احمدی انتخاب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هیئت والیبال استان قم به پایان دوره ۴ ساله ریاست ابوالفضل احمدی بر این هیئت ورزشی رسیده است و بر این اساس و طبق قانون، روال ثبت نام از نامزدهای ریاست هیئت والیبال استان قم آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

ابوالفضل احمدی در سال ۹۲ پس از برگزاری مجمع انتخاباتی سکان هدایت هیئت والیبال استان قم را در دست گرفت و در این بازه زمانی، اتفاقات ریز و درشتی در عرصه والیبال قم رخ داد که تغییر در سطوح تیمداری قم در لیگ دسته اول والیبال و توسعه والیبال در بخش زنان از جمله این اتفاقات بود.

با این حال، اکنون اداره کل ورزش و جوانان استان قم از متقاضیان ریاست هیئت والیبال استان قم خواسته است در صورت واجد شرایط بودن با مراجعه به دفتر امور مجامع در اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای ریاست هیئت والیبال در دوره ۴ ساله آینده ثبت نام کنند.

اداره کل ورزش و جوانان، پس از بررسی مدارک و احراز صلاحیت متقاضیان ریاست هیئت والیبال، فهرست واجدان شرایط را برای برگزاری مجمع انتخاباتی با حضور رئیس فدراسیون والیبال و مدیر کل ورزش و جوانان استان قم اعلام خواهد کرد.

ارائه برنامه پیشنهادی شامل ( کوتاه مدت و میان مدت) و نحوه تأمین منابع مالی هیئت، معرفی دبیر و نایب رئیس برای دوره ۴ ساله آینده، بهره مندی از سوابق مربیگری و داوری در رشته مربوطه و مدارک معمول تحصیلی از جمله ضوابط ثبت نام به عنوان نامزد ریاست هیئت والیبال استان قم است.

این در حالی است که والیبال قم در حال حاضر در بخش مردان در لیگ دسته اول بزرگسالان کشور تیم کریمه را به نمایندگی از خود می‌بیند اما در بخش زنان تیمی در سطح لیگ برتر یا دسته اول کشور ندارد و در تیم‌های ملی نیز خبری از حضور بازیکنان قمی نیست و بازیکنان قمی در بخش استعدادیابی پایه، گهگاه به تیم‌های ملی فراخوانده می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز معلم مبارک به برادرم 1401 + عکس نوشته تبریک روز معلم به برادر