بیماری دهقان فداکار کنترل شده است/ دیابت سلامتی «ریزعلی» را تهدید می‌کند


بیماری دهقان فداکار کنترل شده است/ دیابت سلامتی «ریزعلی» را تهدید می‌کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه عفونت ریه در دهقان فداکار کنترل شده است، بیان کرد: متاسفانه ریزعلی دچار بیماری دیابت است و این امر گردش خون وی را دچار اختلال کرده است.

دکتر محمدحسین صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص وضعیت ریز علی خواجوی معروف به دهقان فداکار، گفت: دهقان فداکار به عفونت ریوی مبتلا است که خوشبختانه بیماری وی کنترل شده اما به دلیل کهولت سن بهبود کمی زمانبر خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه وی به دیابت نیز مبتلا است که همین امر موجب اختلال گردش خون در سایر اندام شده است و نیاز به مراقبت بیشتر دارد به همین دلیل ما وی را از میانه به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل کردیم و در مجهزترین بخش (ICU) ارائه خدمت می‌کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز یادآور شد: متاسفانه به دلیل بیماری دیابت نوک انگشتان پای دهقان فداکار دچار کبودی شده که پیشنهاد شد اندام‌های کبود شده را قطع کنیم اما وی و خانواده‌اش نپذیرفتند.

صوفی یادآور شد: در ادامه روند درمان بیماری اگر گردش خون تسهیل نیابد و کبودی افزایش پیدا کند ما ناچار به قطع عضو خواهیم شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش و پرورش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساناز جلیلی کیست؛ چرا در ترکیه خودکشی کرد