فدراسیون والیبال برای تیم های ملی زنان ، مربی چینی استخدام می کند


به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان به نقل از ایرنا فریبا صادقی اظهار کرد: جشنواره والیبال در راستای استعداد یابی بهترین دختران از نظر فیزیکی و توانمندی در زنجان برگزار شد و حالا به منظور تشکیل تیم پایه با بهترین نفرات به دنبال جذب یک مربی خارجی هستیم تا والیبال زنان کشور از پایه به صورت اصولی و کاملا تکنیکی رشد کند. وی در خصوص...

فدراسیون والیبال برای تیم های ملی زنان ، مربی چینی استخدام می کند

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان به نقل از ایرنا فریبا صادقی اظهار کرد: جشنواره والیبال در راستای استعداد یابی بهترین دختران از نظر فیزیکی و توانمندی در زنجان برگزار شد و حالا به منظور تشکیل تیم پایه با بهترین نفرات به دنبال جذب یک مربی خارجی هستیم تا والیبال زنان کشور از پایه به صورت اصولی و کاملا تکنیکی رشد کند.

وی در خصوص تمرینات تیم ملی والیبال زنان گفت: لیگ برتر والیبال زنان از ۱۶ آذر ماه آغاز می شود و با توجه به اینکه این برنامه بسیار فشرده است و حتی تعطیلات نیم فصل و استراحت تیم ها نیز فقط یک هفته است، بنابراین امکان آغاز اردوهای آماده سازی تیم ملی میسر نیست .

سرمربی سابق تیم والیبال دختران جوان ادامه داد: بازیکنان تیم ملی در تیم های لیگ برتر شاغل هستند و در کوران رقابت های لیگ برتر قرار دارند، بر همین اساس تمرینات تیم ملی از اسفند ماه و با پایان رقابت های لیگ برتر آغاز می شود.

صادقی در پاسخ به اینکه آیا فدراسیون به دنبال جذب سرمربی خارجی برای تیم ملی والیبال زنان است؟ گفت: در حال حاضر تصمیمی در خصوص جذب مربی خارجی برای تیم ملی نداریم اما با توجه به اینکه ما رقابت های کاپ آسیا و بازی های آسیایی جاکارتا را در پیش داریم به دنبال رایزنی برای انجام چند دیدار تدارکاتی در خارج از کشور هستیم.

نایب رئیس زنان فدراسیون والیبال گفت: برنامه تیم والیبال دختران جوان و نوجوان اولویت فدراسیون هستند و از ابتدای سال جاری نیز اردوهای آنان به طور مرتب و با فاصله هر سه روز یک بار و به مدت ۱۰ روز برگزار شده است.

وی ادامه داد: سال آینده هر دو تیم جوانان و نوجوانان مسابقات والیبال جام ملت های این دو رده را در پیش دارند و بر همین اساس ما برنامه اردوی تدارکاتی و مسابقات دوستانه برای این دو تیم در صربستان و اسلوونی را برنامه ریزی کرده ایم و در حال رایزنی برای انجام این برنامه ها هستیم.

نایب رئیس زنان فدراسیون والیبال در خصوص جوانگرایی در تیم ملی والیبال زنان گفت: با تشکیل تیم ملی قطعا بین ۳۰ تا ۴۰ درصد نفرات دعوت شده به اردوهای آماده سازی تیم ملی از تیم های جوانان و امید هستند و این مساله موجب ارتقا سطح توانمندی تیم ملی می شود و انگیزه والیبالیست ها را بالا می برد.

ویدئوی گفتگوی اختصاصی “ورزش بانوان” با فریبا صادقی در مورد فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان را اینجا ببنید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین تفاهمات مابین انجمن شرکت های پرداخت الکترونیک و انجمن علمی تجارت الکترونیک