چند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسان


چند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسان

در این مطلب از سایت شیک پارس برای شما نمونه هایی از عکس طراحی ناخن ساده و شیک عکس طراحی ساده و شیک,مدل طراحی ناخن جدید,اموزش طراحی ناخن ساده و شیک,طراحی ناخن ٢٠١8,طراحی ناخن ساده و زیبا,طراحی ناخن ساده   فراهم آورده ایم. در ادامه طراحی ناخن ساده و شیک,طراحی ناخن ٢٠١8,طراحی ناخن ساده و زیبا,طراحی ناخن ساده و...

چند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسانچند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسان

در این مطلب از سایت شیک پارس برای شما نمونه هایی از عکس طراحی ناخن ساده و شیک عکس طراحی ساده و شیک,مدل طراحی ناخن جدید,اموزش طراحی ناخن ساده و شیک,طراحی ناخن ٢٠١8,طراحی ناخن ساده و زیبا,طراحی ناخن ساده فراهم آورده ایم.

در ادامه طراحی ناخن ساده و شیک,طراحی ناخن ٢٠١8,طراحی ناخن ساده و زیبا,طراحی ناخن ساده و شیک در منزل,طراحی ناخن با چسب نواری,طراحی ناخن با آب,آموزش طراحی ناخن در منزل ملاحظه میفرمایید.

چند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسانچند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسانچند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسان

چند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسانچند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسانچند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسانچند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسانچند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسانچند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسانچند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسانچند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسانچند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسانچند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسانچند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسانچند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسانچند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسانچند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسانچند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسانچند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسانچند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسانچند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسانچند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسان

ناخنهایی که به راحتی میشکنند و ترک میخورند از مشکلات احتمالی تغذیهای خبر میدهند. کمبود ویتامین Aو کلسیم باعث خشکی و ورقه ورقه شدن پوست میشود. کمبود پروتئین، فولیک اسید، ویتامین B که برای رشد سلولها و احیای سلولهای مرده ضروری است و ویتامین C موجب افتادن ناخنها میشود. کمبود پروتئین باعث ایجاد راه راههای سفید بر روی ناخنها میشود. یک نوع کمبود اسید هیدرولیک ممکن است باعث ترک خوردن و دو نیم شدن ناخن ها شود.

بسیاری از مردم سالیانه پول زیادی برای زیبا ساختن ناخن های خود هزینه می کنند حال آن که غافل هستند با این کارها تنها بیماری های خود را پنهان می کنند.ناخن انسان به راحتی می تواند نشان دهد آیا شخص مبتلا به بیماری پوستی یا در آستانه ابتلاء به این بیماری است یا بیماری خونی دارد.کارشناسان می گویند اگر در ناخن های خود تغییراتی دیدید در سریع ترین وقت ممکن به پزشک مراجعه کنید چرا که ناخن ها آیینه تمام نمای اعضای بدن هستند..

دریافت ناکافی ویتامین B21 می تواند ایجاد خشکی، تیرهگی و گرد شدن در ناخن ها شود.کمبود روی میتواند باعث ایجاد لکههای سفید بر روی ناخنها شود. شکستگیها در ناخنها ممکن است نشانه این باشد که بدن شما به آب و مایعات بیشتری نیاز دارد. وجود قرمزی در پوست اطراف ناخن و کوتیکول شما میتواند به واسطه فقر یا ضعف متابولیسم اسیدهای چرب در بدن شما باشد.بنابراین ناخن ها برای سالم بودن و ماندن، به مقدار زیادی کلسیم، منیزیم، پروتئین و سیلیس و روی نیاز دارند.

پس سعی کنید از رژیم غذایی که حاوی 05 درصد میوه و سبزیجات تازه و دارای ویتامینهای ضروری، مواد معدنی و آنزیم هاست استفادهکنید. از مواد غذایی که سرشار از سولفور و سیلیکن هستند مانند کلم بروکلی، ماهی و پیاز وهمچنین از غذاهایی که دارای ویتامین B هستند مانند سویا، ماءالشعیر و از تمام انواع دانه ها و غلات میتوانید در این راه بهره بگیرید. آب و مایعات زیاد بنوشیدو روزانه از آب هویج تازه استفاده کنید که میزان کلسیم و فسفر بالا دارد و در استحکام بخشیدن به ناخن ها فوق العاده عمل میکند.

چند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسان

چند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسان
طراحی ناخن
چند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسان
چند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسان
چند نمونه از عکس طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه خوشگل آسان

-------------------------------------

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران