ساختمان ستاد فرماندهی منطقه پدافند هوایی شرق به بهره برداری رسید


ساختمان ستاد فرماندهی منطقه پدافند هوایی شرق به بهره برداری رسید

بیرجند- ساختمان ستاد فرماندهی منطقه پدافند هوایی شرق با حضور معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، طی مراسمی ساختمان ستاد فرماندهی منطقه پدافند هوایی شرق با حضور معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در حاشیه این مراسم ضمن اشاره به اهمیت مأموریت و وظایف پدافند هوایی افزود: روحیه، اساس حرکت و موتور محرکه نیروهای مسلح است.

امیرسرتیپ دوم سپهری راد ادامه داد: روحیه ای که در هیچ یک از معادلات نظامی دنیا محاسبه نشده و پایه این محاسبه به دوران بعد از جنگ تحمیلی بر می گردد.

وی بیان کرد: از آن زمان روحیه شجاعت، از خود گذشتگی و ایمان به محاسبات ارتش های دنیا افزوده شد.

وی بیان کرد: این ها همه به طور مستند و مکتوب موجود بوده و مخصوصاً در جنگ ناهمتراز در محاسبات دشمنان در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران لحاظ شده است.

امیرسرتیپ سپهری راد افزود: پدافند هوایی امروز به اذعان و اعتراف همه مسئولان نیروهای مسلح از توانمندی و دستاوردهای بسیار ارزشمندی در حوزه دفاع برخوردار است که حاصل تلاش و مجاهدت کارکنان خدوم این نیرو در راستای بومی سازی سامانه های مختلف پدافندی است.

معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) بیان کرد: امروز قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا خط مقدم مقابله با تهدیدات دشمنان انقلاب و نظام است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!