نخستین خودرو تمام خودران نیسان در سال 2020 معرفی می شود


نخستین خودرو تمام خودران نیسان در سال 2020 معرفی می شود

نیسان مدتی قبل یک دستگاه اینفینیتی Q50 را به سیستم خودران جدید ProPilot مجهز کرد.این تکنولوژی جدید که قرار است از این پس به صورت گسترده در مدل های نیسان و برند لوکس این مجموعه یعنی اینفینیتی مورد استفاده قرار بگیرد در نسل نخست و در حال حاضر تنها به سیستم های الکتریکی کمکی راننده مانند کروز کنترل فعال ، ترمز اتوماتیک و سیستم های هشداردهنده مجهز...

صفحه اصلی اطلاع رسانی اخبار جزئیات خبر
جزئیات خبر

نخستین خودرو تمام خودران نیسان در سال 2020 معرفی می شود

2017/11/16
نخستین خودرو تمام خودران نیسان در سال 2020 معرفی می شود

اتومبیل های خودران نیسان تا سال 2020 می توانند به صورت تمام اتوماتیک سرنشینان را به مقصد برسانند.

نیسان مدتی قبل یک دستگاه اینفینیتی Q50 را به سیستم خودران جدید ProPilot مجهز کرد.این تکنولوژی جدید که قرار است از این پس به صورت گسترده در مدل های نیسان و برند لوکس این مجموعه یعنی اینفینیتی مورد استفاده قرار بگیرد در نسل نخست و در حال حاضر تنها به سیستم های الکتریکی کمکی راننده مانند کروز کنترل فعال ، ترمز اتوماتیک و سیستم های هشداردهنده مجهز است و در آینده نزدیک سیستم های کمکی بیش تری نیز به این مجموعه در ProPilot نیسان اضافه خواهد شد.
سیستمی که به تازگی روی یک دستگاه اینفینیتی Q50 توسط نیسان نصب شده است توانایی رساندن سرنشینان به مقصد تنها با مشخص کردن آن روی نقشه را دارد. این سیستم به گفته نیسان نه تنها صرفا برای مسیرهای بزرگراهی و ساده طراحی شده بلکه می تواند در شرایط پیچیده تر مانند تقاطع ها ، خروجی ها ، تغییر لاین و حتی توقف در عوارضی‌ها هوشمندانه عمل کند.
رویای نسل آینده خودروها که بدون دخالت راننده تمام امور را کنترل کنند بر اساس وعده نیسان قرار است تا سال 2020 محقق شود. نیسان هنوز اعلام نکرده است که این سیستم روی یکی از مدل های حال حاضر این برند و اینفینیتی قرار می گیرد یا مدلی جدید از محصولات آینده نیسان برای معرفی آن در نظر گرفته خواهد شد.
این سیستم با هوش مصنوعی و کمک گرفتن از 12 دوربین ، 9 رادار با موج های میلیمتری ، 6 اسکنر لیزری ، 12 سونار(فاصله یاب صوتی) و یک نقشه با جزئیات دقیق و کامل توانایی تصمیم گیری اتوماتیک در هر شرایط رانندگی و جاده را خواهد داشت.

نخستین خودرو تمام خودران نیسان در سال 2020 معرفی می شود
اولین نفری باشید که دیدگاه ارسال می نماید.

منبع خبر : عصر خودرو

دیدگاه جدید

ثبت دیدگاه



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگری سحر قریشی در آمریکا ! + عکس پشت صحنه فیلم