تلاش آمریکایی ها برای ایجاد تفرقه میان مردم و مسئولان ایران مذبوحانه و بی ثمر است


سخنگوی وزارت امورخارجه ایران گفت: سردمداران تمامیت خواه و مغرور آمریکا باید بدانند که تلاش برای ایجاد تفرقه میان مردم و مسئولین سیاسی و نظامی کشورمان تلاشی مذبوحانه و بی ثمر است.

ایران اکونومیست - تلاش آمریکایی ها برای ایجاد تفرقه میان مردم و مسئولان ایران مذبوحانه و بی ثمر است
به گزارش ایران اکونومیست به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه؛ «بهرام قاسمی» در واکنش به سخنان گستاخانه، فریبکارانه و مداخله جویانه اخیر«رکس تیلرسون» وزیر امورخارجه آمریکا در باره جمهوری اسلامی ایران افزود: این سخنان یک بار دیگر چهره واقعی آمریکا را برای مردم ایران به تصویر کشید.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دولتمردان آمریکا که در سال 1332 با انجام کودتا علیه دولت قانونی و در ادامه با پشتیبانی همه جانبه ازرژیم دیکتاتوری شاهنشاهی در جنایات آن رژیم مشارکت داشتند، از ابتدای انقلاب اسلامی نیز با نقاب حمایت از مردم ایران بیشترین جنایات را علیه مردم کشورمان اعمال کرده اند.

قاسمی تاکید کرد: ایجاد ناآرامی و آشوب در داخل کشور، تلاش برای انجام کودتا، حمایت های نظامی، اقتصادی، سیاسی، لجستیکی و اطلاعاتی از رژیم مستبد و جنایتکار صدام در جنگ تجاوزکارانه او و اعمال تحریم های غیرقانونی علیه مردم بزرگ ایران صرفا و تنها بخش اندک و ناچیزی از اقدامات مداخله جویانه آمریکا در طول نزدیک به 40 سال گذشته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: سردمداران تمامیت خواه و مغرور آمریکا باید بدانند که تلاش برای ایجاد تفرقه میان مردم و مسئولین سیاسی و نظامی کشورمان تلاشی مذبوحانه و بی ثمر است و تنها نتیجه آن تقویت همبستگی و وحدت ملی و افزایش تنفر و نفرت از سیاست های دولتمردان ناآگاه آمریکا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاج عالم