رشنونژاد و نوری زاده نمایندگان ایران در روز نخست


رشنونژاد و نوری زاده نمایندگان ایران در روز نخست

قرعه کشی رقابتهای گراند اسلم امارات برگزار شد و طی آن نمایندگان ایران رقبای خود را در این مسابقات شناختند.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات از فردا پنجشنبه با حضور ۲۷۷ جودوکار از ۴۷ کشور جهان به مدت سه روز در ابوظبی برگزار خواهد شد و تیم ملی جودو ایران با شش جودوکار به مصاف رقبای خود می رود.

فردا در روز نخست این رقابتها مبارزات اوزان ۶۰- و ۶۶- کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد که محمد رشنونژاد در وزن ۶۰- کیلوگرم دور نخست به مصاف «فیلیپ کیتادی» از برزیل می رود. اوج کار این این برزیلی پرمدال، بازیهای المپیک ۲۰۱۲ لندن بود که موفق به کسب مدال برنز شد.

رشنونژاد در صورت برتری باید با «آلبرت اوغازف» از روسیه پیکار کند. این روسی در سال ۲۰۱۷ دو مدال برنز از رقابتهای گرند اسلم کسب کرده است. رشنونژاد نیز با عملکرد خود طی ماههای گذشته تا مکان ۲۸ رنکینگ بالا آمده است. نماینده کشورمان در صورت برتری در این دو مبارزه برای صعود به نیمه نهایی یکی از جودوکاران هنگ کنگ یا قزاقستان را پیش رو خواهد داشت.

قاسم نوری زاده در وزن ۶۶- کیلوگرم دور نخست باید با «متئو مدوس» از ایتالیا مبارزه کند. این ایتالیایی مدال برنز گراند اسلم زاگرب را در اختیار دارد. نوری زاده در صورت برتری باید به مصاف برنده مبارزه پرتقال و آمریکا خواهد رفت.

سایر جودوکاران ایران طی روزهای جمعه و شنبه به روی تاتامی می روند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو