بازدید رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از واحدهای صنعتی و تولیدی کرمان


به گزارش شاتا، سیدمحمود نوابی صبح روز یکشنبه به همراه معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات این سازمان در فرودگاه کرمان مورد استقبال ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسؤولان این استان قرار گرفت. ریاست سازمان حمایت مصرف...

 بازدید رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از واحدهای صنعتی و تولیدی کرمان
به گزارش شاتا، سیدمحمود نوابی صبح روز یکشنبه به همراه معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات این سازمان در فرودگاه کرمان مورد استقبال ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسؤولان این استان قرار گرفت.
ریاست سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در ادامه سفر خود به استان کرمان با حضور در شهرستان بم، از واحدهای تولیدی ارگ نت (تولیدکننده موتاژ بردهای الکتریکی)، شرکت آرمان الکتریک(تولیدکننده دی وی دی)، آرمان موتور، خودروسازان بم و خودرو مهر(تولیدکننده قطعات پلاستیکی و پلیمر) بازدید کرد.
بازدید از خطوط تولید و محصولات کارخانه‌های قوای محرکه، کرمان موتور (تولیدکننده خودروهای هیوندا، جک و لیفان) و کارخانه سروش خودرو از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه سیدمحمود نوابی به استان کرمان بود.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه حضورش در منطقه ارگ جدید بم، از صنایع خودروسازی اعم از کارمانیا( تولیدکننده خودروهای BYD) و مدیران خودرو (تولیدکننده خودروهای چری) بازدید و ضمن گفتگو و دیدار با مدیران این شرکت‌ها، مسایل و مشکلات بخش صنعت خودرو در این استان را مورد بررسی قرار داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معدن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان