اختصاص 80 میلیارد ریال از تسهیلات رفع موانع تولید به 4 طرح نیروگاه خورشیدی و گازی چهارمحال و بختیاری


به گزارش شاتا، سید نعیم امامی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان چهال و بختیاری با اعلام این خبر، افزود: 180 میلیارد ریال دیگر از محل تسهیلات رفع موانع تولید نیز به 24 طرح و واحد تولیدی در نظر گرفته شد که برای 172 نفر...

 اختصاص 80 میلیارد ریال از تسهیلات رفع موانع تولید به 4 طرح نیروگاه خورشیدی و گازی چهارمحال و بختیاری
به گزارش شاتا، سید نعیم امامی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان چهال و بختیاری با اعلام این خبر، افزود: 180 میلیارد ریال دیگر از محل تسهیلات رفع موانع تولید نیز به 24 طرح و واحد تولیدی در نظر گرفته شد که برای 172 نفر فرصت شغلی جدید ایجاد می کند.
وی همچنین تصریح کرد: 12 طرح از مجموع 24 طرح یاد شده، برای دریافت 97 میلیارد ریال تسهیلات در قالب سرمایه ثابت و 12 طرح دیگر برای دریافت بیش از 72 میلیارد ریال تسهیلات در قالب سرمایه در گردش معرفی شدند.
امامی ادامه داد: تسهیلات رونق تولید در صورتی به طرح و واحدهای تولیدی و صنعتی تعلق می گیرد که به واسطه آن حداقل 10 درصد اشتغال و 10 درصد میزان تولید افزایش پیدا کند.
گفتنی است که در این نشست مشکلات تقسیط بدهی، بدهی تامین اجتماعی و بدهی به شرکت های زیر ساختی برق و گاز 5 طرح تولیدی و صنعتی در استان بررسی و راهکار ارایه شد.
اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در این نشست پرداخت بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر بخشودگی سود و کارمزد طرح های کشاورزی که تسهیلات دریافت کرده و دچار حوادث طبیعی شده اند را بررسی کردند.
شایان ذکر است که یک هزار و 127 طرح و واحد تولیدی در چهارمحال و بختیاری فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معدن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو