عزاداران ماه محرم در نظافت شهری با شهرداری قزوین همکاری کنند


عزاداران ماه محرم در نظافت شهری با شهرداری قزوین همکاری کنند

قزوین- رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: آماده خدمت رسانی به شهروندان و عزاداران حسینی در ایام محرم هستیم و از شهروندان انتظار داریم در رعایت نظافت شهری با ماموران همکاری کنند.

مجتبی منتظری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: همزمان با آغاز ماه محرم و با هدف افزایش مشارکت عزاداران حسینی در کمک به پاکبانان شهر، بنر، پلاکارد و فیکسچرهایی با مضامین فرهنگ سازی وحفظ پاکیزگی از سوی روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین طراحی و در نقاط مختلف شهر، اماکن مذهبی، بقاع متبرکه، امام زادگان، حسینیه ها و تکایا نصب خواهد شد.

منتظری افزود: این سازمان محرم امسال نیز مانند سال های گذشته با تمام توان در خدمت شهر و شهروندان عزادار قزوینی خواهد بود.

عضو هیئت مدیره سازمان پسماند شهرداری قزوین تصریح کرد: در این راستا کارکنان ستادی و عملیاتی این سازمان از ابتدای ماه محرم تا پایان ظهر عاشورا با به‌ کارگیری تمام توان تجهیزاتی خود عملیات نظافت و رفت و روب خیابان‌ها و معابر شهری را بر عهده خواهند داشت.

عزاداران ماه محرم در نظافت شهری با شهرداری قزوین همکاری کنند

منتظری یادآورشذ: سازمان پسماند در مقابل تمام تکایا، حسینیه ها، مساجد و امامزاده‌ها، مخازن و یا کیسه‌های جمع آوری پسماند قرار خواهد داد و نیروهای خدماتی و پاکبانان نیز به‌ صورت مستمر و در تمامی ساعات حضور عزاداران حسینی نسبت به تخلیه این مخازن و جمع آوری و جایگزینی کیسه های نو اقدام خواهند کرد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با اشاره به ضرر های استفاده از ظروف یکبار مصرف اظهارداشت: به دلیل وجود مواد شیمیایی و پلی فنول در ترکیب آن ها به هنگام مصرف مواد غذایی با دمای بالاتر از۴۰ درجه سانتیگراد به علت آزاد شدن این مواد شیمیایی و ورود آن ها به زنجیره مواد غذایی سلامت انسان را تهدید می کند و این سازمان برای جمع آوری ظروف یکبار مصرف نذورات نیز کیسه های مخصوص تهیه کرده است و مدیران و مسوولان تکایا وحسینیه‌ها می‌توانند برای دریافت آن‌ها به ستاد تسهیلات محرم مستقر در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین واقع در خیابان نوروزیان جنب بوستان هشت بهشت مراجعه کنند.

منتظری گفت: از عزاداران حسینی درخواست می کنیم ظروف یکبار مصرف خود را در خیابانها و معابر رها نکنند و با این کار پاکبانان این سازمان را در ارائه خدمات بهتر و بیش تر یاری دهند که امیدواریم با همکاری خوب عزاداران حسینی در تامین رفاه و بهداشت شهروندان موفق تر عمل کنیم.

عزاداران ماه محرم در نظافت شهری با شهرداری قزوین همکاری کنند

منتظری تصریح کرد: در این راستا روابط عمومی سازمان با طراحی تصاویری با مضمون حفظ پاکیزگی شهر و نصب آن ها در مقابل اماکن متبرکه و امامزاده‌ها، تکایا، حسینیه‌ها و مساجد عزاداران حسینی را جهت حفظ و نظافت شهر به همیاری وهمکاری با پاکبانان زحمتکش دعوت کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هشدار روسیه به آمریکا درباره مصادره دارایی‌های این کشور