التهاب غیرمیکربی پروستات را چگونه درمان می کنند؟


التهاب غیرمیکربی پروستات را چگونه درمان می کنند؟

اگر از نوع التهاب احتقانی پروستات باشد، گرینبرگر و راس هر دو عقیده دارند شما بایستی آن را با تعدد و تحرک بیشتر مقاربتهای جنسی حل کنید.اگر این حالت ناشی از تجمع ترشحات است پس درمان آن با آزاد کردن یا انزال این ترشحات صورت می گیرد. این اورولوژیستها اضافه می کنند بیمار باید به هر طریق این ترشحات را از بدن خارج کند. آنها باید بدانند که این یک...

اگر از نوع التهاب احتقانی پروستات باشد، گرینبرگر و راس هر دو عقیده دارند شما بایستی آن را با تعدد و تحرک بیشتر مقاربتهای جنسی حل کنید.اگر این حالت ناشی از تجمع ترشحات است پس درمان آن با آزاد کردن یا انزال این ترشحات صورت می گیرد. این اورولوژیستها اضافه می کنند بیمار باید به هر طریق این ترشحات را از بدن خارج کند. آنها باید بدانند که این یک توصیه پزشکی است. اگر مقاربت طبیعی یا خارج کردن ترشحات هیچ کدام میسر نباشد راه دیگر ماساژ دادن پروستات است که ما به عنوان یکی از تستهای التهاب پروستات از آن نام بردیم و می تواند در مطب پزشک انجام شود. همانند انزال، تأثیر ماساژ هم آزاد کردن ترشحات منی و رفع احتقان است.

در مورد درمان پروستاتودینیا چه می فرمایید؟

چنانچه گفتیم این مورد حالتی است که تصور می شود با استرس مرتبط باشد. بنابراین درمان هم باید از این دید صورت بگیرد. پزشکان اغلب شل کننده های عضلانی را تجویز می کنند. در برخی موارد آرام بخش ها و روان درمانی هم توصیه می شود. اگر ناحیه لگن ملتهب به نظر آید ممکن است داروهای ضد التهاب کم خطرتری همچون ایپوپروفن و آسپیرین توصیه شود.

اگر علائم بیماری را نادیده بگیرم چه می شود ؟

در مورد التهاب غیر میکربی پروستات می توان علائم را جدی نگرفت و تحمل کرد. اما جدا از اینکه هیچ دلیلی برای تحمل رنج نیست شواهدی وجود دارد دال بر اینکه التهاب غیر میکربی پروستات فردا را مستعد ابتلا به التهاب میکربی پروستات می کند.

در مورد رژیم غذایی و خود درمانی چه می فرمایید ؟

شواهدی وجود دارد که پزشکان آن را نقلی یا روایتی می نامند- بیشتر روی گفته بیماران استوار است تا شواهد بالینی- مبنی بر اینکه نوشیدنیهای خاصی همانند قهوه، جین، ویسکی، و شراب قرمز و اغذیه ادویه دار پروستات را تحریک کرده و باعث تشدید و شعله ور شدن التهاب پروستات می شوند.(شاید اتفاقی نباشد که همزمان با مصرف این نوع نوشیدنی و اغذیه ها مثانه نیز تحریک می شود) تعدادی از مردان گزارش داده اند که برداشتن وزنه سنگین، ورزش شدید و خصوصاً رانندگیهای طولانی مدت می توانند باعث تشدید علائم شوند. ما قبلاً تعدادی از روشهای درمانی را که خود شما می توانید برای رفع پروستاتودینیا انجام دهید ذکر کردیم. یک درمان مخصوص دیگر حمام کردن در یک وان داغ است که خون بیشتری را به این نواحی می کشاند، گردش خون موضعی را افزایش می دهد و باعث شل شدن عضلات می شود. روش بیوفیدبک برای بعضی اشخاص مفید است.

التهاب غیرمیکربی پروستات را چگونه درمان می کنند؟
loading...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مردان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساناز جلیلی کیست؛ چرا در ترکیه خودکشی کرد