کارخانه پلی اکریل به ریل تولید باز می گردد


به گزارش شاتا با پیگیری های وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، استانداری اصفهان و وبخش خصوصی برنامه ریزی لازم جهت تامین مواد اولیه برای شروع به کار مجدد کارخانه پلی اکریل صورت پذیرفت و این کارخانه به تدریج در هفته های آتی کار تولید را آغاز خواهد...

به گزارش شاتا با پیگیری های وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، استانداری اصفهان و وبخش خصوصی برنامه ریزی لازم جهت تامین مواد اولیه برای شروع به کار مجدد کارخانه پلی اکریل صورت پذیرفت و این کارخانه به تدریج در هفته های آتی کار تولید را آغاز خواهد کرد.
معاون امور صنایع وزیر صنعت معدن و تجارت در جلسه نهایی پیگیری وضعیت این واحد گفت :‌برای رفع مشکل و راه اندازی این واحد حتی اگر لازم باشد ممنوعیت ثبت سفارش واردات و یا افزایش تعرفه را انجام دهیم، اقدام خواهیم کرد.
استاندار اصفهان نیز در این زمینه گفت : با اقدامات دولت و تلاش های استانی امیدواریم که این مجموعه، مجددا و به تدریج آغاز به کار نماید و با توجه به اینکه اکنون شرایط خاص و وی‍ژه ای است بعنوان یک منافع ملی با این کارخانه برخورد شود.
رسول زرگرپور تاکید کرد: ما بعنوان مجموعه استانداری حاضر هستیم همه نوع کمک و حمایت را از این مجموعه داشته باشیم و تاکنون نیز اینگونه بوده است.
در این جلسه به دستور استاندار اصفهان مقرر گردید، تنفس پرداخت هزینه های سه ماهه ی برق، آب و گاز، مالیات و بازکردن LC و ثبت سفارش به میزان ۲ هزار تن در دستور کار قرار گیرد.
همچنین راه اندازی تدریجی خط تولید الیاف و پلی استر در طول هفته های آتی و پس از آن استمرار تولید و تولید اکریلیک طبق تفاهمنامه ای که با بخش خصوصی صورت پذیرفته است با تاکید بر نظارت، پشتیبانی و تامین شرایط و حمل و نقل در دستور کار قرار گرفت .



منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / خواستگاری واقعی مرد متاهل از مریم مومن ! / من زاپاس هیچ زنی نمیشم !