تصاویر جدیدی از بسته الحاقی Not a Hero بازی Resident Evil 7 منتشر شد


تصاویر جدیدی از بسته الحاقی Not a Hero بازی Resident Evil 7 منتشر شد

ساعاتی پیش شرکت Capcom سه اسکرین شات جدید از بسته الحاقی Not a Hero بازی Resident Evil 7 منتشر کرد. Capcom در حالی سه تصویر جدید از بسته الحاقی Not a Hero بازی Resident Evil 7 منتشر کرد که به زودی در همایش Tokyo Game Show گیم‌پلی آن نمایش داده می‌شود. شخصیت اصلی این بسته الحاقی «کریس ردفیلد»...

ساعاتی پیش شرکت Capcom سه اسکرین شات جدید از بسته الحاقی Not a Hero بازی Resident Evil 7 منتشر کرد.

Capcom در حالی سه تصویر جدید از بسته الحاقی Not a Hero بازی Resident Evil 7 منتشر کرد که به زودی در همایش Tokyo Game Show گیم‌پلی آن نمایش داده می‌شود. شخصیت اصلی این بسته الحاقی «کریس ردفیلد» (Chris Redfield)، یکی از قدیمی‌ترین شخصیت‌های مجموعه Resident Evil، خواهد بود. این تصاویر نشان می‌دهند که گیم‌پلی این بسته الحاقی برخلاف نسخه اصلی بیشتر بر روی صحنه‌های اکشن تمرکز دارد. جزئیات دیگر در این تصاویر نشان دهنده طراحی شخصیت‌ها، امکان انتخاب اسلحه‌های بیشتر و دشمن‌های جدید هستند.

داستان بازی Resident Evil 7 درباره یک انسان معمولی بود که به مبارزه با دشمن‌های بیولوژیکی پرداخته بود اما در بسته الحاقی Not a Hero شخصیت کریس ردفیلد عضو با تجربه تیم نظامی است و آمادگی مقابله با دشمنان را به کمک تیم قدرتمند و تمرینات مخصوصش دارد. در یکی از تصاویر نشان داده است که کریس می‌تواند با ضربات مختلفی همانند ضربه به سر کار دشمنان را تمام کند.

در یکی از تصاویر نوعی آلودگی هوایی نشان داده شده است که احتمالاً به‌خاطر پخش شدن گاز سمی توسط دشمنان است. در تصویر سوم این نظریه تایید می‌شود زیرا که کریس ماسک ضد گازی در دست دارد.

بسته الحاقی Not a Hero در تاریخ 12 دسامبر (21 آذر) به صورت رایگان برای دارندگان نسخه اصلی Resident Evil 7 منتشر خواهد شد. در همان روز بسته الحاقی دیگری به نام End of Zoe نیز منتشر می‌شود که برای تجربه آن باید یا دارای Season Pass بازی Resident Evil 7 باشید یا آن را جداگانه خریداری کنید. کسانی که هنوز این بازی را تجربه نکردند می‌توانند بازی اصلی به همراه تمامی بسته الحاقی‌ها را در قالب نسخه طلایی بازی Resident Evil 7 خریداری کنند.

تصاویر جدید را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تصاویر جدیدی از بسته الحاقی Not a Hero بازی Resident Evil 7 منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی