آغاز ثبت نام انتخاب صادرکنندگان برگزیده خراسان جنوبی/ سرمایه‌گذاری 143 میلیارد ریالی در صنعت سربیشه


به گزارش شاتا؛ «داود شهرکی» افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش فعالان عرصه صادرات کالاها و خدمات غیر نفتی، براساس معیارها و شاخص های مقرر نسبت به انتخاب و معرفی...

آغاز ثبت نام انتخاب صادرکنندگان برگزیده خراسان جنوبی/ سرمایه‌گذاری 143 میلیارد ریالی در صنعت سربیشه

به گزارش شاتا؛ «داود شهرکی» افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش فعالان عرصه صادرات کالاها و خدمات غیر نفتی، براساس معیارها و شاخص های مقرر نسبت به انتخاب و معرفی بنگاه‎های برگزیده صادراتی اقدام می نماید.

وی در ادامه اظهار داشت: صادرکنندگان در صورت تمایل به شرکت در این رقابت استانی می‌توانند با مراجعه به سامانه اختصاصی انتخاب صادرکنندگان برگزیده به آدرس http://nemoonesh.tpo.ir سازمان توسعه تجارت ایران، شرایط، ضوابط و معیارهای انتخاب صادرکنندگان نمونه سال را مطالعه و به ‌صورت الکترونیکی در همان سامانه ثبت ‌نام و کد رهگیری دریافت نمایند.
«شهرکی» با اشاره به زمان تحویل مدارک مورد نیاز افزود: صادرکنندگان اصل مدارک و مستندات خود را پس از ثبت نام الکترونیکی و تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 15/07/1396 به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی واقع در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت تحویل نمایند.
وی تاکید کرد: پذیرش مدارک و مستندات توسط دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکنندکان برگزیده استانی پس از تاریخ مقرر و یا به صورت ناقص و همچنین پیش از انجام ثبت نام الکترونیکی امکان پذیر و میسر نخواهد بود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: با عنایت به محدودیت در انتخاب تعداد صادرکنندگان نمونه استان و همچنین عدم تمدید زمان ثبت نام و تحویل مدارک، اقدامات لازم در زمان اعلام شده توسط صادرکنندگان صورت پذیرد.
همچنین متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 2-3223674۱ تماس حاصل نمایند.
وی همچنین در تشریح عملکرد 4 ساله دولت تدبیر و امید، از سرمایه‌گذاری 143 میلیارد و 229 میلیون ریالی در بخش صنعت شهرستان سربیشه افزود: این حجم سرمایه‌گذاری در ازای صدور 8 پروانه بهره‌برداری صنعتی در طول 4 سال فعالیت دولت یازدهم صورت گرفته که موجبات اشتغال مستقیم 78 نفر در بخش صنعتی شهرستان سربیشه را فراهم آورده است.
شهرکی به صدور 22 جواز تأسیس توسعه‌ای و ایجادی با پیش¬بینی سرمایه¬گذاری بالغ بر یک هزار و 267 میلیارد ریال در سربیشه در دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود با اجرای این طرح ها 568 فرصت شغلی ایجاد شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی با یادآوری منویات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی گفت: در اجرای طرح رونق تولید بیش از 56 میلیارد ریال تسهیلات واحدهای صنعتی شهرستان در سال 95 پرداخت گردید. ضمن آنکه با پیگیری¬های انجام¬شده 2 واحد صنعتی غیرفعال نیز در این شهرستان به چرخه تولید بازگشتند.
وی افزود: در سال جاری نیز تاکنون 5 واحد صنعتی و معدنی سربیشه برای دریافت تسهیلات به میزان بیش 160 میلیارد ریال از محل تسهیلات «رونق تولید» و «بازسازی و نوسازی» به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که زمینه‌ساز رونق تولید و اشتغال در این شهرستان خواهد بود.
وی به فعالیت مرز ماهیرود به عنوان یکی از سه مرز رسمی مشترک ایران با کشور افغانستان اشاره کرد و اظهار داشت: با اقدامات انجام¬شده هم¬اکنون حدود 30 درصد خروجی گمرکات مرزی به افغانستان از مرز رسمی ماهیرود انجام می¬گیرد.
شهرکی با تشریح پتانسیل‌های معدنی و ظرفیت مرز ماهیرود گفت: صنایع معدنی و محصولات تولیدی با تمرکز بر صادرات به افغانستان، از اولویت‌های سرمایه‌گذاری صنعتی در شهرستان مرزی سربیشه است و این شهرستان پذیرای سرمایه¬گذاران بویژه در این زمینه¬ها می¬باشد.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری/ یمن از انجام عملیات برای پایان جنگ غزه خبر داد