آغاز تلاش 2 نماینده قم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال امید


آغاز تلاش 2 نماینده قم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال امید

قم - تلاش 2 تیم فوتسال قم در لیگ برتر فوتسال رده سنی امید کشور از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فصل جدید لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور از امروز چهارشنبه آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در این مسابقات در قالب ۲ گروه در شهرهای مختلف به مصاف هم می‌روند و استان قم برای نخستین بار با ۲ تیم در لیگ برتر فوتسال امید شرکت می‌کند.

لیگ برتر فوتسال امید از این نظر اهمیت دارد که به نوعی خروجی آن، در اختیار تیم‌های لیگ برتر فوتسال بزرگسالان قرار می‌گیرد و نقش بازیکن ساز برای سطح اول فوتسال ایران و تیم‌های ملی امید و بزرگسالان دارد.

استان قم امسال با ۲ تیم ماهان تندیس و آتلیه طهران قم در لیگ برتر امید حاضر است که هر ۲ تیم نیز در گروه یک این مسابقات قرار گرفته‌اند و رقابت‌های خود را به طور متمرکز در مشهد برگزار می‌کنند.

نخستین دیدار ۲ تیم نیز امروز برابر هم برگزار می‌شود و ۲ تیم همشهری آتلیه طهران قم و ماهان تندیس قم برابر هم صف آرایی می‌کنند تا دربی فوتسالیست‌های قمی در همان دور اول بازی‌ها شکل بگیرد.

ماهان تندیس در سال‌هایی که دیگر فعالیتی در عرصه ورزش قم ندارد تحت عنوان تیم فوتسال لیگ برتری قم در رده سنی امید و گاهی فوتسال بانوان نام خود را بر سر زبان‌ها می‌اندازد گرچه سندی مبنی بر این که ماهان تندیس واقعاً برای این تیم‌ها پولی هزینه می‌کند وجود ندارد.

با این حال در لیگ برتر فوتسال امید، ماهان تندیس با مربیگری علی شریفی به یک تیم شناخته شده تبدیل شده است به طوری که این تیم سه فصل قبل قهرمان این مسابقات شد و حالا وارد فصل جدید می‌شود.

تیم آتلیه طهران قم نیز که از بازیکنان بومی بهره مند است اولین حضور در لیگ برتر امید را تجربه می‌کند و نتایج این تیم در بازی‌های پیش فصل نشان دهنده توان فنی بالای این تیم است تقی عطایی را روی نیمکت خود می‌بیند و امیدوار است امسال روی سکو قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال