معرفی و بررسی اپلیکیشن آرشیو آهنگ Spotify Music +لینک دانلود


معرفی و بررسی اپلیکیشن آرشیو آهنگ Spotify Music +لینک دانلود

برنامه Spotify Music اسپاتیفای یک سرویس پخش موسیقی است که امکان دسترسی به آرشیو آهنگ های جدید و قدیمی را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه Spotify Music بپردازیم. با ما در ادمه مطلب همراه شوید. اپلیکیشن Spotify Music این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند به آرشیو کاملی...

برنامه Spotify Music اسپاتیفای یک سرویس پخش موسیقی است که امکان دسترسی به آرشیو آهنگ های جدید و قدیمی را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه Spotify Music بپردازیم. با ما در ادمه مطلب همراه شوید.

اپلیکیشن Spotify Music این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند به آرشیو کاملی از آهنگ های ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشند. تمامی آهنگ های موجود در اپلیکیشن مذکور با کیفیت بسیار بالایی قابل پخش و دانلود هستند. همچنین کاربران می‌توانند توسط اپلیکیشن اسپاتیفای Spotify Music، یک لیست پخش از آهنگ های دلخواه خود ایجاد کنند. اپلیکیشن Spotify Music برای سه سیستم عامل اندروید، آی او اس و ویندوز فون عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است.

معرفی برنامه Spotify Music اسپاتیفای

برنامه Spotify Music جزو سرویس های پرطرفدار پخش موسیقی به شمار می‌رود و شامل آرشیو گسترده‌ای از آهنگ های مختلف می‌شود. به منظور دسترسی به قابلیت های ارائه شده توسط برنامه اسپاتیفای Spotify Music نیازمند ایجاد حساب کاربری خواهید بود. پس از عضویت و ورود می‌توانید به آرشیو آهنگ های موجود در این برنامه دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که کاربران ایرانی بدون استفاده از ابزارهای تغییر آی پی، به قابلیت های سرویس اسپاتیفای دسترسی نخواهند داشت.

برنامه Spotify Music شامل آهنگ ها و آلبوم های اکثر خوانندگان می‌شود. کاربران می‌توانند توسط این برنامه به لیستی از آهنگ های خواننده مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. همچنین آهنگ های موجود در این برنامه بر اساس سبک های مختلفی دسته بندی شده‌اند که با انتخاب سبک مورد نظر خود به لیستی از بهترین و تازه‌ترین آهنگ های آن سبک دسترسی خواهید داشت.

برنامه Spotify Music از قابلیت جستجو هم بهره می‌برد. بنابراین می‌توانید به راحتی با مراجعه به بخش Search به جستجوی آهنگ و یا خواننده دلخواه خود بپردازید. کاربران می‌توانند با جستجوی نام خواننده، به لیستی از جدیدترین و محبوب ترین آهنگ های منتشر شده توسط وی دسترسی داشته باشند.

کاربران برنامه Spotify Music می‌توانند به صورت آنلاین به آهنگ دلخواه خود گوش کنند. از سوی دیگر با لمس گزینه Follow خواننده مورد نظر به لیست خواننده های مورد علاقه شما اضافه خواهد شد. از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط برنامه مذکور می‌توان به امکان ذخیره آهنگ، اضافه کردن آهنگ به لیست پخش و به اشتراک گذاری آن اشاره کرد.

برنامه اسپاتیفای Spotify Music شامل بخشی تحت عنوان Radio می‌شود. کاربران می‌توانند با مراجعه به این بخش و انتخاب خواننده و یا سبک موسیقی مورد نظر خود نبست به ایجاد ایستگاه های رادیویی اقدام نمایند. بدین ترتیب برنامه اسپاتیفای به صورت خودکار آهنگ های مشابه با سبک و یا خواننده انتخاب شده را برای شما پخش خواهد کرد.

در نهایت با مراجعه به بخش Your Library به لیست پخش، ایستگاه های رادیویی و آهنگ های مورد علاقه خود دسترسی خواهید داشت. برنامه Spotify Music شامل پرداخت درون برنامه‌ای می‌شود. در واقع به منظور استفاده از قابلیت های پریمیوم این برنامه نظیر دانلود آهنگ، نیازمند پرداخت هزینه خواهید بود. با این وجود برنامه مذکور این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند هفت روز به صورت رایگان از قابلیت های پریمیوم این برنامه بهره‌مند شوند.

نقاط قوت:

ارائه آرشیو کاملی از آهنگ ها

امکان ذخیره آهنگ

امکان به اشتراک گذاری آهنگ

امکان ایجاد لیست پخش از آهنگ های دلخواه

پخش آهنگ با کیفیت بالا

نقاط ضعف:

رایگان نبودن برخی از قابلیت های برنامه

دانلود از گوگل پلی دانلود از کافه بازار دانلود از اپ استور

همچنین بخوانید:

معرفی و بررسی ۱۰ اپلیکیشن موزیک پلیر برتر برای اندروید! + لینک دانلود

منبع

برای اطلاع از جدیدترین مطالب سایت به کانال تلگرام روژان بپیوندید


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازار سهام - 1403/02/18