کمپین تخصصی صادرات در مازندران تشکیل شد


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از برگزاری کمپین تخصصی صادرات، با حضور مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید مصطفی موسوی گفت: یکی از راهبردهای حرکت به‌سوی تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال و توسعه صادرات است .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به صادرات و نفوذ تولیدات واحدهای صنعتی به بازارهای هدف اظهار داشت: حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی موجب تقویت صادرات می‌شود .

موسوی تصریح کرد: تغییر رویکرد اقتصادی کشور از واردات به صادرات، موجب توسعه و رونق تولید، افزایش فروش و همچنین افزایش ارزآوری خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی نیز با افزایش کیفیت تولیدات داخلی با نگاه صادراتی، نقش مهمی در توسعه صادرات دارند .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به برگزاری کمپین تخصصی صادرات در استان افزود: این کمپین با حمایت سازمان توسعه تجارت، صندوق ضمانت صادرات، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و همکاری شرکت زودل در استان مازندران برگزار شد .

موسوی بیان کرد: برگزاری کمپین تخصصی صادرات باهدف همکاری بخش خصوصی و دولت در استان و در راستای تقویت صادرات، انجام‌ شده است.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک روز معلم ورزش با 10 متن تبریک خلاقانه