پروژه‌های عمرانی در روستاهای اهر به بهره‌برداری رسید


پروژه‌های عمرانی در روستاهای اهر به بهره‌برداری رسید

اهر - بخشدار بخش مرکزی شهرستان اهر گفت: به مناسبت هفته دولت حدود 14 هزار و 800 متر جدول‌گذاری در روستاهای شهرستان اهر با اعتباری بالغ‌بر 800 میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد نیک‌نفس ظهر پنج شنبه در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی ۳۶ دهیاری بخش مرکزی شهرستان اهر که در روستای آللو برگزار شد، اظهار داشت: روستای آللو با ۸۰۰ نفر جمعیت و ۲۸۰ خانوار است و از نظر تأسیسات خوشبختانه با همت و تلاش اهالی هیچ‌گونه مشکلی نداریم و امروز در این روستا شاهد افتتاح ۶ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی، شن‌ریزی و جدول‌گذاری هستیم.

وی بابیان اینکه روستای آللو شهرستان اهر از نظر عمران و آبادانی هیچ‌گونه کمبودی ندارد، افزود: امروز اگر ادعا می‌کنیم که روستای آللو دیگر نیازی به اجرای پروژه‌های عمرانی ندارد حرف گزافی نگفته‌ایم و از این پس به زیباسازی روستا من‌جمله پارک، اماکن ورزشی و سایر خدمات از محل اعتبارات دهیاری‌ها احداث می‌شود.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان اهر ادامه داد: حدود ۱۴ هزار و ۸۰۰ متر جدول‌گذاری در دهستان اوچ هاچا شامل روستاهای زندآباد، کردلان، جوبند، رواسجان، آذغان، مصطفی چایی، برمیس و دوپیق و در دهستان ورگهان روستاهای وجنی، مغار، دوشتور و در دهستان گویجه بئل و بزکش روستاهای چشمه وزان، دایلار، دیزبین، گونجیک، خونیق، زنجیربولاغ، کقالق، تازه کند طهماسب، شله بران، کردلر، دوغان، انداب قدیم، یاورکندی، چل قشلاق، نقدوز و نقاره کوب جدید با اعتبار بالغ‌بر ۸۰۰ میلیون تومان احداث شده است.

پروژه‌های عمرانی در روستاهای اهر به بهره‌برداری رسید

نیک‌نفس با اشاره به اینکه در روستاهای ورگهان و زندآباد با پیگیری‌های انجام‌شده دستگاه‌های خودپرداز بانکی راه‌اندازی شده است، گفت: همچنین با ارتقاء آی تی در سطح شهرستان اهر نیز شاهد راه‌اندازی دستگاه خودپرداز در روستاهای افیل و دشتور خواهیم بود.

وی کمک به تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را امری مهم و ضروری دانست، خاطرنشان کرد: اولویت اصلی‌مان تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و در وهله دیگر ایجاد اتحاد و یکپارچگی بین روستائیان و مسئولان است تا با این اصل بتوانیم برای توسعه و پیشرفت شهرستان قدم‌هایی برداریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری