تیم فوتبال بانوان راه یاب ملل سنندج مشارکتی می‌شود!


تیم فوتبال بانوان راه یاب ملل سنندج مشارکتی می‌شود!

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ شرمین رحمتی مدیر تیم فوتبال بانوان راه یاب ملل سنندج در خصوص حضور این تیم در دهمین دوره مسابقات لیگ کوثر فوتبال بانوان ایران به خبرنگار سایت ورزش بانوان گفت: مهندس مظفر بیگلر، مدیر عامل راه یاب ملل سنندج، حمایتِ دوباره از تیم را منوط بر حمایتِ دیگر سازمان‌ها و ارگان‌ها ( هیئت فوتبال استان، اداره ورزش و جوانان استان،...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ شرمین رحمتی مدیر تیم فوتبال بانوان راه یاب ملل سنندج در خصوص حضور این تیم در دهمین دوره مسابقات لیگ کوثر فوتبال بانوان ایران به خبرنگار سایت ورزش بانوان گفت: مهندس مظفر بیگلر، مدیر عامل راه یاب ملل سنندج، حمایتِ دوباره از تیم را منوط بر حمایتِ دیگر سازمان‌ها و ارگان‌ها ( هیئت فوتبال استان، اداره ورزش و جوانان استان، استانداری و شهرداری ) از حیث فراهم نمودن امکانات و تخفیفات کرده است. همکاری این ارگان‌ها برای فراهم نمودن امکاناتی نظیر زمین چمن، استخر، سالن بدنسازی، اتوبوس برای رفت و آمد بازیکنان، مهمان‌سراهایی مختص داوران و مهمانان و … مد نظر مدیر عامل راه یاب ملل است. یعنی به نوعی تیم فوتبال بانوان راه یاب ملل سنندج مشارکتی خواهد شد؛ البته در صورت موافقت سایر ارگان‌ها.

وی ادامه داد: هیئت فوتبال استان کردستان، سال گذشته به خوبی از تیم فوتبال بانوان راه یاب ملل سنندج حمایت کرد و خوشبختانه زمین چمن استادیوم ملک نیای سنندج را در اختیار بانوان قرار داد. همچنین زمان‌هایی که این زمین در اختیار ما نبود مجوز تمرین بانوان در زمین چمن فوتبال پایانه بار سنندج صادر می‌شد. علاوه بر این سال گذشته اداره ورزش و جوانان استان، پایگاه قهرمانی را در اختیار ما قرار داد. اما مدیر عامل راه یاب ملل امسال توقع بیشتری از سایر ارگان‌ها جهت همکاری در تیمداری فوتبال بانوان دارد.

رحمتی خاطر نشان کرد: در صورتیکه امکانات اساسی و مورد نیاز بانوان فراهم شود و یا دسترسی به آنها با صرف هزینه‌های کمتری از سوی باشگاه صورت پذیرد، باشگاه راه یاب ملل، قصد دارد با در اختیار گرفتن چند بازیکن کلیدی لیگ برتر فوتبال بانوان یکی از مدعیان در این دوره از رقابت‌ها شود. البته صحبت‌های اولیه در این خصوص با برخی بازیکنان مطرح صورت گرفته و در صورت قطعی شدن حضور راه یاب ملل و حمایت ارگان‌ها، قرارداد نهایی منعقد می‌شود.

مدیر تیم فوتبال بانوان راه یاب ملل سنندج در پایان گفت: در همین راستا مدیر عامل راه یاب ملل یک هفته زمان در اختیار بنده و فاطمه صادقی کاپیتان راه یاب ملل گذاشته‌اند تا تمام مسائل مذکور را بررسی کنیم و ببینیم سایر ارگان‌ها تا چه اندازه می‌توانند تیم فوتبال بانوان استان‌شان را حمایت کنند.

اخبار مرتبط:

اما و اگرهای حضور دوباره راه یاب ملل در فصل آینده لیگ برتر فوتبال بانوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان