تماشا کنید: تریلر فصل ششم سریال Arrow منتشر شد [کامیک کان 2017]


تماشا کنید: تریلر فصل ششم سریال Arrow منتشر شد [کامیک کان 2017]

در پنل سریال Arrow در کامیک کان 2017 در شهر سن دیگو، تریلر فصل ششم این سریال به همراه خبر پیوستن «مایکل امرسون» (Michael Emerson) به تیم بازیگری سریال منتشر شده است. این تریلر به خوبی به طرفداران نشان می‌دهد که از فصل ششم چه انتظاری داشته باشند ولی نشان نمی‌دهد که چه کسی از پایان دراماتیک فصل...

در پنل سریال Arrow در کامیک کان 2017 در شهر سن دیگو، تریلر فصل ششم این سریال به همراه خبر پیوستن «مایکل امرسون» (Michael Emerson) به تیم بازیگری سریال منتشر شده است.

این تریلر به خوبی به طرفداران نشان می‌دهد که از فصل ششم چه انتظاری داشته باشند ولی نشان نمی‌دهد که چه کسی از پایان دراماتیک فصل پنجم نجات یافته است.

طرفداران انتظار دارند که غییراتی زیادی در این فصل شاهد باشند که یکی از آنها حذف شدن فلشبک‌های مربوط به جزیره است. الیور کوئین با بازی «استفان آمل» (Stephen Amell) سعی می‌کند که بیشتر در زندگی پسرش وارد شود. ویلیام با بازی «جک مور» (Jack Moore) قرار است نقش بسیار پررنگ‌تری در فصل ششم سریال Arrow داشته باشد و در این تریلر نیز او را چندین بار مشاهده می‌کنید.

شما می‌توانید این تریلر را در زیر تماشا کنید:

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

با توجه به تریلر بالا الیور کوئین و ویلیام به استار سیتی بازگشته‌اند و دوباره شاهد حضور «بلک سایرن» (Black Siren) با بازی «کیتی کسیدی» (Katie Cassidy) و «قناری سیاه» (Black Canary) با بازی «جولینا هارکوی» (Juliana Harkavy) خواهیم بود. شخصیت «دث‌استروک» (Deathstroke) با بازی «مانو بنت» (Manu Bennet) نیز در این تریلر حضور دارد و از دیگر اعضای تیم الیور خبری نیست.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تماشا کنید: تریلر فصل ششم سریال Arrow منتشر شد [کامیک کان 2017]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سخنگوی نیروهای مسلح: دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم