با اپلیکیشن Airbrush ایر براش ‌عکس‌های سلفی زیباتری درست کنید


برنامه ایر براش یا Airbrush بدون تردید یکی از قدرتمندترین برنامه های فعلی است که برای ویرایش عکس ها و به ویژه عکس های سلفی در دو سیستم عامل اندروید و iOS می‌توانید از آن استفاده کنید. در این مقاله به معرفی برنامه Airbrush ایر براش خواهیم پرداخت پس ادامه مطلب را از دست ندهید. این روزها با گسترش استفاده از ابزارهایی مثل...

برنامه ایر براش یا Airbrush بدون تردید یکی از قدرتمندترین برنامه های فعلی است که برای ویرایش عکس ها و به ویژه عکس های سلفی در دو سیستم عامل اندروید و iOS می‌توانید از آن استفاده کنید. در این مقاله به معرفی برنامه Airbrush ایر براش خواهیم پرداخت پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

این روزها با گسترش استفاده از ابزارهایی مثل اینستاگرام که کاربران در آن به اشتراک گذاری عکس های خود می‌پردازد، توجه ویژه‌ای هم به اپلیکیشن های ویرایش عکس می‌شود. اگر شما هم به دنبال یک برنامه ویرایش عکس سلفی مناسب برای گوشی اندروید یا آی او اسی خود هستید، توصیه می‌کنیم که حداقل یک بار هم که شده برنامه ایربراش Airbrush را امتحان کنید.

معرفی برنامه ایر براش یا Airbrush

پیش از هر چیز باید بگوییم که ایر براش یک اپلیکیشن رایگان است، اما شامل خرید های درون برنامه ای می‌شود که شاید اصلا هیچوقت به آن‌ها نیاز پیدا نکنید. به بیان دیگر قابلیت هایی که این برنامه به طور رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد به قدری هستند که نیازهای ضروری و اصلی شما را برای ویرایش عکس هایتان برطرف کنند.

با اپلیکیشن Airbrush ایر براش ‌عکس‌های سلفی زیباتری درست کنید

برنامه Airbrush ایر براش به طور رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و در حال حاضر یکی از بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس سلفی محسوب می‌شود. یکی از قابلیت های اصلی این برنامه مربوط به امکان سفید کردن بخش‌های از عکس نظیر دندان ها می‌شود. همچنین امکان از بین بردن آکنه و لگ های صورت، از بین بردن سیاهی دور چشم و غیره هم از دیگر ویژگی‌های برنامه Airbrush یا ایربراش است.

با اپلیکیشن Airbrush ایر براش ‌عکس‌های سلفی زیباتری درست کنید

در اپلیکیشن ایر براش فیلترها یا افکت های پیش فرض متعددی ارائه شده‌اند که جلوه خاصی به تصاویر سلفی شما خواهند بخشید و بی‌شک رضایت شما را جلب می‌کنند. این برنامه از قابلیت جالبی با عنوان Resize هم بهره می‌برد که با استفاده از آن می‌توانید برخی از بخش‌های عکس را از نظر ابعاد دچار تغییر کنید. برای مثال می‌توانید گونه‌های خود را کشیده‌تر یا کوچک‌تر کنید. قابلیت یکنواخت سازی Smooth تصاویر هم از دیگر ویژگی‌هایی است که در برنامه Airbrush ایر براش به بهترین شکل ممکن ارائه می‌شود.

به صورت کلی اگر به دنبال یک اپلیکیشن بسیار قدرتمند برای ویرایش عکس های سلفی خود هستید، برنامه ایر براش یا Airbrush ایربراش یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود. لطفا بعد از استفاده از این برنامه نظرات خود را با ما و سایر دوستانتان به اشتراک بگذارید.

با اپلیکیشن Airbrush ایر براش ‌عکس‌های سلفی زیباتری درست کنید

نقاط قوت

رابط کاربری مناسب

قابلیت‌های بسیار متنوع و عالی

رایگان بودن

امکان تغییر سایر بخش‌های از تصویر

قابلیت ترمیم لکه ها و غیره

فیلترهای متنوع و زیبا

نقاط ضعف

رایگان نبودن برخی از قابلیت های ویژه برنامه خرید های درون برنامه ای

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نرم‌افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو اولین اجرای معین در ایران !