رئیس مجلس پاکستان: روابط با ایران را مهم می دانیم


رئیس مجلس ملی پاکستان در دیداری که روز گذشته با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شهر لاهور داشت، روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران را حائز اهمیت فراوان دانست.

پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: به گزارش سرکنسولگری جههوری اسلامی ایران در لاهور، 'محمد حسین بنی اسدی' که در آستانه پایان ماموریتش به عنوان سرکنسول ایران در شهر لاهور پاکستان قرار دارد، روز گذشته با 'سردار ایاز صادق' رئیس مجلس ملی این کشور دیدار خداحافظ انجام داد.
رئیس مجلس ملی پاکستان در این ملاقات ابراز امیدواری کرد که با همکاری های دولت های دو کشور برای ایجاد زمینه ها لازم، روابط تجاری میان ایران و پاکستان بیش از پیش افزایش یابد.
سردار ایاز صادق همچنین با اشاره به سفر اخیر خود به جمهوری اسلامی ایران، از این سفر ابراز رضایت کرد و گفت که پس از این سفر، گزارشی از حُسن نیت و تمایل طرف ایرانی برای گسترش روابط با پاکستان را به وزارت امور خارجه و مشاور امنیت ملی پاکستان ارسال کرده است .
وی ضمن تاکید بر اهمیت روابط پاکستان با ایران، تصریح کرد: پاکستان در هیچ گروه بندی منطقه ای شرکت نمی کند و معتقدیم‌ با همکاری با ایران ‌و ترکیه و دیگر کشورهای منطقه ای باید در جهت صبح و ثبات و رونق تجارت منطقه حرکت کنیم.
چند روز پیش نیز محمدحسین بنی اسدی دیدار خداحافظی خود را با 'شهباز شریف' سروزیر ایالت پنجاب(شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب است) و برادر نخست وزیر پاکستان انجام داد. سروزیر ایالت پنجاب در این ملاقات، از زحمات و تلاش های صادقانه بنی حسینی برای گسترش روابط دوستانه دو کشور قدردانی کرد.




د

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!