سریعترین راه دانلود زیرنویس فیلم و سریال با ربات زیرنویس یاب


زیرنویس فیلم ،متشکل از یک (یا دو) فایل مبتنی بر متن بسیار کم حجم (بین 20 تا 50 کیلوبایت! و در فرمت sub/idx بین 1 تا 2 مگابایت) هست که شامل متن دیالوگها و تنظیمات زمانبندی دیالوگها می شود. زیرنویس به دو گروه کلی Hardsub و Softsub تقسیم میشوند. Hardsub: در این حالت،زیرنویس به فایل تصویری چسبانده شده و تشکیل یک فایل تصویری واحد را داده...

زیرنویس فیلم ،متشکل از یک (یا دو) فایل مبتنی بر متن بسیار کم حجم (بین ۲۰ تا ۵۰ کیلوبایت! و در فرمت sub/idx بین ۱ تا ۲ مگابایت) هست که شامل متن دیالوگها و تنظیمات زمانبندی دیالوگها می شود. زیرنویس به دو گروه کلی Hardsub و Softsub تقسیم میشوند. Hardsub: در این حالت،زیرنویس به فایل تصویری چسبانده شده و تشکیل یک فایل تصویری واحد را داده اند.به عبارت دیگر شما وقتی فایل تصویری را پخش می کنید،زیرنویس برروی فیلم از قبل حک شده است و قابل جدا شدن نیست.(به همین دلیل به آنها Hardsub گفته میشود)

Softsub: زیرنویسهایی هستند که از فایل ویدئویی جدا هستند.(به صورت یک فایل مبتنی برمتن،مانند فرمت SRT).

ربات زیرنویس یاب تلگرام به شما کمک می کند به راحتی و در کسری از ثانیه هر زیرنویسی که دوست داشته باشید را بیابید و دانلود نمایید و از آن لذت ببرید. اگر هم موفق به یافتن زیرنویسی نشدید می توانید اضافه نمودن آن را به سازندگان ربات درخواست دهید تا به سرعت زیرنویس موردنظر را به آرشیو ربات اضافه نمایند.

این ربات را می توانید از لینک زیر به تلگرام خود اضافه کنید.

ZirNevisYabBot@

برای شروع کار کافی است گزینه Start را انتخاب نموده و سپس جستجو زیرنویس موردنظر خود را شروع کنید.

سریعترین راه دانلود زیرنویس فیلم و سریال با ربات زیرنویس یاب

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید| چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟