دانکن جونز از طرح کلی دنباله فیلم Warcraft سخن می‎گوید


دانکن جونز از طرح کلی دنباله فیلم Warcraft سخن می‎گوید

«دانکن جونز» (Duncan Jones)، کارگردان فیلم Warcraft اعلام کرد در صورت وجود شرایط مناسب، علاقه بسیاری به ساخت دنباله این فیلم دارد؛ وی همچنین به دنبال فرصتی برای جبران است. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این فیلم دنباله‎ای خواهد داشت یا خیر. هالیوود سال‎ها است که در ساختن اقتباس از بازی‎های...

«دانکن جونز» (Duncan Jones)، کارگردان فیلم Warcraft اعلام کرد در صورت وجود شرایط مناسب، علاقه بسیاری به ساخت دنباله این فیلم دارد؛ وی همچنین به دنبال فرصتی برای جبران است.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا این فیلم دنباله‎ای خواهد داشت یا خیر. هالیوود سال‎ها است که در ساختن اقتباس از بازی‎های ویدیویی و بردن آن‎ها به روی پرده‎های سینما مشکلاتی داشته است؛ بسیاری امید داشتند که ساخته جونز یک استثنا باشد و طلسمی را که صنعت سینما به آن دچار شده است، بشکند. متاسفانه منتقدان نمرات خوبی به این فیلم ندادند و Warcraft در وبسایت Rotten Tomatoes نمره 28 از 100 را به خود اختصاص داد، ولی امتیاز بیننده‎ها، نمره‎ی قابل قبول 71 از 100 بود. با این وجود که دوست‌داران سینما بیشتر از منتقدان از آن لذت بردند، باز هم این فیلم عملکرد موفقی در باکس آفیس داخلی نداشت در حالی که بازی ویدیویی Warcraft، با عملکرد بسیار عالی خود در چین پرفروش ترین بازی ویدیویی در جدول فروش جهانی شد. استودیوی سازنده‎ی فیلم Warcraft، لجندری اینترتینمنت، توسط واندا گروپ چین خریداری شده‎ است، پس ساخته شدن دنباله فیلم Warcraft توسط شرکتی چینی، محتمل به نظر می‎رسد. جونز به طرفداران می‎گوید در صورتی که فرصتی دوباره برای ساختن ادامه این فیلم داشته باشد، چه انتظاراتی می‎توان از آن داشت، او گفت:

فیلم اول درباره نشان دادن کمک دوراتان به پسرش برای فرار از سیاره‎ای در حال نابودی و نمایاندن دنیای این فیلم بود؛ پس به نظر من سه قسمت دیگر به برآورده کردن آرزوی دوراتان که ساختن خانه‌ی جدیدی برای اورک‎ها بود، توسط پسرش، دوراتان، اختصاص خواهد داشت؛ پس داستان شامل دوران جوانی ترال خواهد بود و هر کس که با داستان‎های Warcraft آشنایی داشته باشد می‎داند داستان زندگی او بسیار شبیه به داستان گلادیاتور معروف، اسپارتاکوس است. البته سرنوشت انسان‎ها در فیلم نامشخص بوده ولی داستان اورک‎ها همانطور که گفته شد درباره گوئل که بیشتر او را با نام ترال می‎شناسند، است.

دانکن جونز از طرح کلی دنباله فیلم Warcraft سخن می‎گوید

اگرچه فیلم Warcraft اثری که منتقدان انتظار داشتند نبود، ولی جونز به خوبی توانست دنیای Warcraft را ترسیم کند که کار آسانی نیست. با توجه به وسعت و تنوع فرهنگی و نژادی بازی Warcraft، گنجاندن تمام این مطالب در یک فیلم کار غیر ممکنی است؛ به همین دلیل دانکن جونز می‎خواهد دنباله‎ای برای این فیلم بسازد تا به شرح و تفصیل اساطیری که در فیلم نشان داده شدند، بپردازد. ساخته جونز فقط سکوی پرتابی برای پرفروش‎ترین اغتباس از بازی‎های ویدیویی بوده است. به دلیل فروش ضعیف این فیلم در داخل آمریکا، احتمالا یونیورسال پیکچرز علاقه‎ای به ساختن ادامه‎ی این فیلم ندارد، پس اگر جونز فرصت ساختن دنباله فیلم Warcraft به دست آورد، شاید این فیلم اصلا به سینما‎های آمریکا راه پیدا نکند.

نظر شما درباره فیلم Warcraft چیست؟ آیا دنباله این فیلم می‎تواند موفقیت بازی ویدیویی این عنوان را تکرار کند؟

var clickyab_ad = clickyab_ad || []; clickyab_ad['id'] = 8061477905652 ; clickyab_ad['domain'] = 'gameshot.ir'; clickyab_ad['slot'] = 31581959186; clickyab_ad['width'] = 468; clickyab_ad['height'] = 60; clickyab_ad['responsive'] = 'true' ; clickyab_ad['effect'] = ""; ;!( function( w, d ) { 'use strict'; var ad = , h = d.head || d.getElementsByTagName( 'head' )[ 0 ], s = location.protocol + '//static-cdn.anetwork.ir/aw/aw.js'; if ( typeof w.anetworkParams != 'object' ) w.anetworkParams = {}; d.write( '
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '' + 'pt>' ); })( this, document );
دانکن جونز از طرح کلی دنباله فیلم Warcraft سخن می‎گوید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی