جوابیه شرکت نبکا و اسکای ول در خصوص عملکرد خودرو ET5 در تست تصادف C-NCAP + متن


جوابیه شرکت نبکا و اسکای ول در خصوص عملکرد خودرو ET5 در تست تصادف C-NCAP + متن

در پاسخ به گزارش منتشر شده خودروبانک در تاریخ 26/02/1403 با عنوان "فیلم عملکرد ضعیف اسکای ول ET5 در آزمون تصادف C-NCAP"، شرکت نبکا و شرکت Jiangsu Skywell Automobile C., LTD چین جوابیه‌ای مشترک را ارسال کرده اند. متن کامل این...

در پاسخ به گزارش منتشر شده خودروبانک در تاریخ 26/02/1403 با عنوان "فیلم عملکرد ضعیف اسکای ول ET5 در آزمون تصادف C-NCAP"، شرکت نبکا و شرکت Jiangsu Skywell Automobile C., LTD چین جوابیه‌ای مشترک را ارسال کرده اند. متن کامل این جوابیه به شرح زیر است:

جوابیه شرکت نبکا در خصوص تست تصادف خودرو اسکای ول ET5

عطف به گزارش آن پایگاه خبری مورخ ۱۴۰۳٫۰۲٫۲۶ با عنوان " فیلم عملکرد ضعیف اسکای ول ET5 اطلاع می‌رساند شرکت مادر Jiangsu Skywell Automobile C., LTD اقدام به ارسال جوابیه و توضیحات در این خصوص نموده که به پیوست متن اصلی و ترجمه آن ارسال میگردد. لذا خواهشمند است عطف به قانون مطبوعات نسبت به درج این جوابیه با همان فونت و در صفحه اصلی پایگاه اقدام فرمایید

جوابیه شرکت اسکای ول در خصوص عملکرد خودرو ET5 در تست تصادف C-NCAP

جوابیه شرکت نبکا و اسکای ول در خصوص عملکرد خودرو ET5 در تست تصادف C-NCAP + متنتوضیحات عکس

ترجمه فارسی شرکت اسکای ول در خصوص عملکرد خودرو ET5 در تست تصادف C-NCAP

شریک گرامی:

شرکت خودروسازی جیانگسو اسکای‌ول در این نامه در خصوص خودروهای فروخته شده به بازارهای خارجی اعلام می‌دارد که:

خودروهای فروخته شده به بازارهای خارجی، از مدل‌ها و پیکربندی‌های سال 2021 آزمایش شده در چین برای تست تصادف متفاوت هستند. مدل‌ها و پیکربندی‌های فروخته شده در چین با آنچه در خارج از چین فروخته می‌شود، تفاوت دارد. خودروهای عرضه شده در بازارهای خارجی گواهینامه اتحادیه اروپا را دریافت کرده‌اند.خودرو در فرآیند دریافت این گواهینامه باید آزمون‌های تصادف مربوطه را پشت سر بگذارد و گزارش‌های آزمون به تفصیل در پیوست آمده است. همچنین مرکز تحقیقات و فناوری خودروسازی چین در سال 2023 آزمون‌های تصادف را برای مدل‌های صادراتی در تأسیسات آزمایشگاهی خود انجام داده است که نتایج آن نیز در پیوست‌ها آمده است.

مشخصات فنی خودرو اسکای ول ET5

خودرو اسکای ول ET5 خودرویی الکتریکی در رده کراس اوورهای متوسط است که از همکاری دو شرکت چینی Nanjing Golden Dragon Bus و Skyworth به وجود آمده است. این مدل که در بازارهای مختلف با نام‌های متفاوتی چون Skyworth EV6، Elaris BEO و Imerium SEV شناخته می‌شود، دارای ابعاد 4698 در 1908 در 1696 میلی‌متر و فاصله محوری 2800 میلی‌متر است.

محرک اصلی آن یک موتور الکتریکی با توان 150 کیلووات معادل 204 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن متر است که در محور جلو قرار گرفته است. برای منبع انرژی این وسیله نقلیه برقی، سه نوع باتری 52، 72 و 86 کیلووات ساعتی در نظر گرفته شده که به ترتیب برد 402، 520 و 620 کیلومتری را براساس استانداردهای NEDC و CLTC فراهم می‌کنند.

قیمت اسکای ول ET5 در چین از 146،800 تا 280،800 یوان یعنی حدود 21،700 تا 41،450 دلار متغیر است. این محدوده قیمتی نشان می‌دهد محصول فعلی در رده خودروهای متوسط قرار نمی‌گیرد و در حقیقت به عنوان یک محصول نیمه لوکس در بازارهای بین‌المللی عرضه خواهد شد.


گالری تصاویر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دیگنیتی بهمن موتور چه مشخصاتی دارد؟ (+قیمت دیگنیتی)