شیائومی هم وارد عمل شد؛ تبلیغ گوشی جدید با تمسخر اپل [تماشا کنید]


شیائومی هم وارد عمل شد؛ تبلیغ گوشی جدید با تمسخر اپل [تماشا کنید]

شیائومی هم تصمیم گرفته مانند سامسونگ، ویدئوی جدیدی برای تمسخر تبلیغات اخیر اپل در فضای مجازی منتشر کند. در این راستا، یک ویدئوی کوتاه با اشاره به گوشی جدید سری Civi در رسانه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته شده است. جدیدترین ویدئوی تبلیغاتی...

شیائومی هم تصمیم گرفته مانند سامسونگ، ویدئوی جدیدی برای تمسخر تبلیغات اخیر اپل در فضای مجازی منتشر کند. در این راستا، یک ویدئوی کوتاه با اشاره به گوشی جدید سری Civi در رسانه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته شده است.

جدیدترین ویدئوی تبلیغاتی شرکت اپل برای آیپد پرو دردسرهای زیادی برای این غول فناوری به همراه داشت و به نظر می‌رسد که این زودی قرار نیست این وضعیت به پایان برسد.

اپل در تبلیغ جدید iPad Pro خود دستگاه‌های مختلف اعم از انواع ساز و سیستم‌های الکترونیکی را در هم شکست و همین مسئله باعث شد تا برخی افراد به ویژه فعالان حوزه تولید محتوا و موسیقی نسبت به آن جبهه بگیرند.

سامسونگ مانند همیشه از این فرصت استفاده کرد و با ساخت یک ویدئوی تبلیغاتی رقیب دیرینه خود را به سخره گرفت.

شیائومی هم به تبلیغات جدید اپل واکنش نشان داد

حالا به نظر می‌رسد که شیائومی نیز تصمیم گرفته این کار را تکرار کرده و با انگیزه‌ای متفاوت تبلیغات جدید اپل را زیر سؤال ببرد.

به گزارش Gizmochina، این شرکت چینی امروز یک ویدئوی جدید در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر کرد که شباهت زیادی به تبلیغ مورد بحث دارد. با این وجود، به جای له شدن و شکستن تمام دستگاه‌ها، سطح خرد کننده در میانه راه متوقف شده و متن Cinematic Vision را نمایش می‌دهد. بخش‌های ابتدایی این متن یعنی Ci و Vi نیز با رنگ قرمز برجسته شده است.

شیائومی هم به تبلیغات جدید اپل واکنش نشان داد

این حروف در واقع اشاره به کلمه Civi دارند که خانواده گوشی‌های هوشمند شیائومی برای جوانان محسوب می‌شود. گرچه به طور رسمی تأیید نشده، اما شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد گوشی Xiaomi 14 Civi قرار است به عنوان اولین عضو این خانواده از انحصار بازار چین خارج شده و در کشور هند نیز عرضه شوند.

در صورتی که این مسئله صحت داشته باشد، گوشی مورد بحث نسخه ری‌برند شده Civi 4 Pro خواهد بود که صفحه‌نمایش AMOLED 6.55 اینچی با رزولوشن 1.5K (2750 در 1236 پیکسل) و رفرش‌ریت 120 را به همراه دارد.

در همین رابطه بخوانید:

- باز هم ماجرای تولید گوشی‌های تقلبی؛ این بار گلکسی A12 سامسونگ!
- تجذاب‌ترین قابلیت گوشی Galaxy S21 FE سامسونگ برای علاقه‌مندان به عکاسی عرضه شد

قلب تپنده این گوشی تراشه Snapdragon 8s Gen 3 با پشتیبانی از حافظه رم LPDRR5X و حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 خواهد بود.

در بخش دوربین نیز گفته شده که باید منتظر یک لنز 50 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی و یک لنز اولتراواید 12 باشیم. برای سلفی نیز یک سنسور 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

AMD از دو پردازنده Ryzen 9 5900XT و Ryzen 7 5800XT برای سوکت AM4 رونمایی کرد؛ پشتیبانی ...