عجیب و غریب در اتحاد: فرار بازیکنان سیتی از هواداران!


عجیب و غریب در اتحاد: فرار بازیکنان سیتی از هواداران!

پس از پایان بازی منچستر سیتی مقابل وستهم و قهرمانی سیتیزن‌ها، صحنه‌های عجیبی در ورزشگاه اتحاد خلق شد.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی‌های هفته آخر لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی موفق شد با نتیجه ۳-۱ وستهم را در ورزشگاه اتحاد شکست دهد و برای چهارمین بار پیاپی به مقام قهرمانی این رقابت‌ها برسد.

در این بازی منچستر سیتی در ۲۰ دقیقه ابتدایی توسط فیل فودن دو بار به گل رسید اما در دقایق پایانی نیمه، محمد قدوس با یک برگردان فوق‌العاده اختلاف را به یک گل رساند.

2023760

در ادامه اما منچستر سیتی خیلی زود اختلاف را به دو گل رساند. این بار رودری با یک شوت زیبا و مهارنشدنی حساب کار را ۳-۱ کرد. در سمت دیگر آرسنال که گل اول را از روی ضربه آزاد از اورتون دریافت کرده بود، موفق شد با گل تاکه‌هیرو تومیاسو بازی را مساوی کند و سپس در دقایق پایانی کای هاورتز بازی را ۲-۱ کرد.

با این حال این نتایج تغییری در سرنوشت لیگ برتر ایجاد نکردند و منچستر سیتی با کسب پیروزی امروز، در صدر جدول ۹۱ امتیازی شد و قهرمانی لیگ برتر را به‌دست آورد.

2023758

در دقایق پایانی بازی منچستر سیتی که قهرمانی آنها تا حدود زیادی قطعی شده بود، برخی از هواداران به کنار زمین آمده و منتظر پایان بازی و ورود به زمین بودند که باعث عصبانیت بازیکنان منچستر سیتی شد. آنها بارها در ثانیه‌های پایانی از هواداران خواستند که به جایگاه خود برگردند و زودتر از پایان بازی جشن نگیرند.

در نهایت پس از پایان بازی بی‌نظمی‌های عجیبی در اتحاد دیده شد. پس از سوت پایان بازی هواداران به زمین ریختند و قهرمانی تیم‌شان را جشن گرفتند. بازیکنان که انتظار این اتفاق را نداشتند بلافاصله فرار کردند و به رختکن رفتند. در همین حین چند تن از هواداران به سمت بازیکنان می‌رفتند تا مانع آنان شوند اما درنهایت با دخالت نیروهای امنیتی، آنها راهی رختکن شدند.

2023757

پس از لحظاتی جشن هواداران در زمین، آنها دوباره راهی جایگاه‌ها شدند تا شرایط برای جشن قهرمانی بازیکنان آماده شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گردان روی دست خداحافظی کرد/ اشک‌های شهاب در خاص‌ترین روز زندگی (عکس)