نسخه ساکت برای جدال با استقلال: سکوت


نسخه ساکت برای جدال با استقلال: سکوت

سرمربی باتجربه نساجی قائمشهر به خوبی از اهمیت بازی با استقلال آگاه است و می‌خواهد در این مقطع اتفاق شیرینی برای قائمشهری‌ها شکل دهد.

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی در روزهایی که رنگ ناامیدی روی نساجی کشیده شده بود، بار دیگر به این تیم بازگشت. او که کار سختی برای بازگردان نساجی به مسیر موفقیت و فاصله گرفتن از منطقه سقوط داشت، اکنون رفته رفته به این هدف نزدیک‌تر می‌شود.

نساجی هفته گذشته با برد ارزشمند خارج از خانه مقابل استقلال خوزستان اکنون با بالاترین امید نسبت به دیگر گزینه‌های سقوط کار را دنبال می‌کند و این در حالیست که برای سه بازی آتی خود باید تقابل با استقلال، هوادار تهران و فولاد خوزستان را پشت سر بگذارد.

آنها بعد از پیروزی چهار گله مقابل استقلال خوزستان، اکنون باید برابر صدرنشین لیگ قرار گیرند. جایی که در قائمشهر همه در انتظار شکل‌گیری اتفاقی شیرین برای نساجی مقابل استقلال هستند. سرمربی نساجی که پیش از این با رقم زدن افتخار تاریخی قهرمانی جام حذفی، با بالاترین محبوبیت بین هواداران این تیم مواجه شده، اکنون نیز در روزهایی که نساجی را از منطقه خطر دور کرده، بار دیگر موردتوجه آنها قرار گرفته است.

ساکت الهامی اما به خوبی از اهمیت امتیاز جدال با استقلال واقف است؛ او می‌خواهد تیمش در روزهایی که از اوج ناامیدی به سمت امتیازات بقا پیش رفته در بحث شخصیت‌سازی نیز شرایط مطلوبی را برای آینده‌اش شکل دهد. شرایطی که در صورت کسب نتیجه برابر استقلال برای ساکت الهامی و نساجی قائمشهر رقم خواهد خورد. به همین منظور او برای این دیدار تیمش را تشویق به سکوت و دوری از رسانه و فضای مجازی کرده تا با بالاترین تمرکز برای خوشحالی دوباره هواداران قائمشهری تلاش کنند. باید دید ساکت الهامی می‌تواند اتفاق مهم این هفته را به نام خود و نساجی قائمشهر کند یا خیر.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پرسپولیس برای پروفایل | 110 عکس نوشته زیبا برای هواداران پرسپولیسی