بی‌انگیزه‌ترین صادقی موجود در پرسپولیس


بی‌انگیزه‌ترین صادقی موجود در پرسپولیس

به نظر می‌رسد وینگر مازندرانی پرسپولیس بعد از نیمکت‌نشینی‌های متوالی دچار نوعی بی‌انگیزگی شده و شرایط خوبی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، سعید صادقی در نیم فصل دوم و بعد از درخشش اوستون اورنوف در ترکیب سرخ‌ها تبدیل به بازیکنی نیمکت‌نشین شده است.

صادقی قبل از آن در یک فصل و نیم گذشته بازیکن ثابت پرسپولیس بود و به نظر می‌رسید یحیی گل‌محمدی اعتقادی ویژه به او دارد تا جایی که حتی وقتی خوب بازی نمی‌کرد هم هفته بعد در ترکیب اصلی بود و یا خیلی سخت تعویض می‌شد یا هرگز تعویض نمی‌شد.

صادقی فصل قبل آمار خوبی از خود بر جای گذاشت و با 4 گل زده و 6 پاس گل موفق شد روی 10 گل تیمش تاثیر مستقیم بگذارد که با وجود اولین فصل حضورش در تیم بزرگی مثل پرسپولیس قابل قبول به نظر می‌رسید. البته صادقی در مقایسه با هیاهویی که در فصل نقل و انتقالات به‌عنوان بهترین پاسور فصل قبل از آن راه افتاد بود درخشش خیره کننده‌ای در پرسپولیس نداشت اما آمارش قابل قبول بود.

با این حال اکنون و بعد از نیمکت‌نشینی‌های متوالی، صادقی به لحاظ انگیزه و فرم بازی به‌شدت افت کرده است تا جایی که در بازی با هوادار وقتی به‌عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت بسیار پراشتباه و ناکارامد نشان داد در حالی که قبلا در همین ورزشگاه اکباتان چه در لیگ و چه جام حذفی مقابل تیم هوادار هم گل زده هم درخشیده بود اما انگار این‌بار وقتی به‌عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

صادقی دقیقه 78 بازی با هوادار به میدان رفت و با احتساب وقت‌‎های تلف شده 16 دقیقه زمان داشت تا خودی نشان دهد اما نمایش خوبی ارائه نداد چرا که بیشتر حرکاتش عقیم می‌ماند و پاس‌هایش به مقصد نمی‌رسید. بدتر اینکه او فردای همان مسابقه وقتی در بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی جوانان قرار گرفت نتوانست از روی نقطه پنالتی هم گل بزند و آرشا شکوری ضربه او را مهار کرد و در ریباند با ضربه سر هم ناموفق بود تا مشخص شود از نظر روحی چقدر افت کرده است.

شاید صادقی انتظار داشت در روزی که اورونوف نمایش خوبی ارائه نداده بود زودتر به زمین می رفت که البته انتظار بی‌جایی هم نبود. شاید هم با این وضعیت او تصمیم دیگری برای فصل آینده بگیرد هرچند یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟