عروس، مرد از آب درآمد


عروس، مرد از آب درآمد

مرد جوان اندونزیایی وقتی متوجه شد، زنی که۱۲ روز است با او ازدواج کرده، درواقع مردی است که خود را به‌جای زن جا زده است شوکه شد.

اوایل این هفته رسانه‌های اندونزی از مردی ۲۶ ساله گفتند که بعد از ۱۲ روز متوجه شد زنی که با او ازدواج کرده، مرد است. این مرد اندونزیایی پس از پی بردن به این حقیقت فورا با پلیس تماس گرفت.

این مرد فریب‌خورده با عروس آینده خود در فضای اینترنت آشنا شد که آنها پس از چند روزی گفتگو تصمیم گرفتند حضوری یکدیگر را ببینند و پس از این ملاقات مرد عاشق زن آینده‌اش شد.

این مرد اندونزیایی می‌گوید، «وقتی به گذشته نگاه می‌کنم، متوجه ویژگی‌های عجیب و غریب دختری که با او آشنا شدم می‌شوم. اما در آن زمان به او بسیار علاقه پیدا کرده بودم.»

این به‌اصطلاح عروس، همیشه با حجاب کامل بر سر قرارها حاضر می‌شده و وانمود می‌کرده خجالتی است. سرانجام مرد اندونزیایی به عروس آینده پیشنهاد ازدواج می‌دهد و او با این بهانه که هیچ قوم و خویشی ندارد، بدون برگزاری مراسم خاصی با مرد ازدواج می‌کند. پس از آن عروس فریبکار به بهانه‌های مختلف سعی می‌کند با خانواده مرد تعامل بسیار کمی داشته باشد.

بعد از چند روز که خانواده مرد به رفتارهای عروس‌شان مشکوک شده بودند، شروع به تحقیق درباره او می‌کنند و درمی‌یابند، عروس، زن نیست، بلکه مردی است در لباس زنانه و او و خانواده‌اش با این ترفند قصد اخاذی از داماد را داشته‌اند.

عروس، مرد از آب درآمد

این مرد اکنون در بازداشت پلیس است و احتمالا با ۴ سال زندان روبه‌رو خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| آزادسازی یک عقاب بعد از 217 روز درمان