زمان آغاز بارندگی در تهران مشخص شد


زمان آغاز بارندگی در تهران مشخص شد

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در مناطقی از خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز، قزوین و سمنان تهران را در روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته آتی بارانی اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوایی روز جمعه اظهار کرد: امروز در مناطقی از خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز، قزوین و سمنان، رگبار باران و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

وی افزود: شنبه در برخی از مناطق آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، کردستان و کرمانشاه بارش رخ می‌دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: روز یکشنبه گستره بارش‌ها در غرب و جنوب غرب، سواحل دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز خواهد بود.

رفیعی از تشدید بارش‌ها در روز‌های دوشنبه و سه شنبه برای همین مناطق خبر داد و گفت: گستره این بارش‌ها دوشنبه مناطقی از دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و سواحل دریای خزر هچنین سه شنبه بخشی‌هایی از شمال شرق و جنوب کشور را در بر می‌گیرد.

وی گفت: احتمال خیزش گرد و خاک در منطقه زابل وجود دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوایی امروز تهران نیز گفت: بیشینه دما امروز ۲۵ درجه بالای صفر است و از روز یکشنبه و دوشنبه هفته آتی بارش باران در پیش است.

منبع : خبرگزاری دانشجو
به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رمزگشایی از رقم دقیق مالیاتِ شرکت‌های دولتی با بودجه 1483 هزار میلیارد تومانی در سال آینده