نقش پر رنگ طراح جوان، آناشید حسینی در کارآفرینی و گسترش صنعت نساجی


نقش پر رنگ طراح جوان، آناشید حسینی در کارآفرینی و گسترش صنعت نساجی

در فضای کنونی و روند ایجاد نگرش های مثبت در خصوص تولید ملی و راه های حمایت از آن، نمی توان نقش پر رنگ افراد سرشناس و با سابقه کاری مفید را در این زمینه نادیده گرفت. این افراد با تکیه بر تجارب و پشتکاری که در این عرصه دارند قدم در این مسیر پر فراز و نشیب گذاشته و با چالش های گوناگون مواجه می شوند اما پا پس نکشیده و همچنان به راه خود ادامه می دهند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نقش پر رنگ طراح جوان، آناشید حسینی در کارآفرینی و گسترش صنعت نساجی

به جرات می توان یکی از این افراد را سیده آناشید حسینی دختر جوان و سختکوش ایرانی معرفی کرد که در زمینه طراحی مد و پوشاک قدم های بزرگی برداشته و مشغول به فعالیت است. در ادامه مطلب می توانید با این چهره جوان بیشتر و همچنین روند پیشرفت کاریش آشنا شوید:

سیده آناشید حسینی متولد 4/11/1370 در شهر اهواز است. خانواده ی او خیلی زود و پس از گذشت یک سال از تولد او به تهران نقل مکان کردند. او دارای مدرک کارشناسی معماری است اما در این زمینه فعالیت نکرده و در حال حاضر مشغول به تحصیل در رشته فشن در دانشگاه مد آرت پاریس در سطح کارشناسی ارشد است. این کارآفرین و طراح جوان حدود 3 سال است که برند خود یعنی "هیبا" را ثبت کرده و در زمینه تولید و طراحی لباس زنانه و محصولات چرمی فعالیت دارد.

او در این زمینه اظهار کرد: "ورود من به دنیای طراحی و فشن لباس از تجربه های شخصی خودم در زمینه پوشاک شروع شد. از کودکی به طراحی و دوخت لباس علاقه داشتم و حتی برای عروسک هایم لباس می دوختم. خیلی زود متوجه شدم با توجه به نوع حجاب و سلیقه شخصی خودم، لباس هایی که من بدنبال آن بودم را نمی توانستم در فروشگاه ها پیدا کنم و متاسفانه با سلیقه من همخوانی نداشتند. بنابراین برای رسیدن به استایل مطلوب و شخصی خود، شروع به طراحی لباس و سفارش آن به خیاط های ماهر کردم. بعد از مدتی خود به کلاس های طراحی و دوخت رفته و کم کم به فکر ترویج استایل شخصی خود افتادم".

او خیلی زود در صفحات مجازی به خصوص در اینستاگرام فالوئرهای بسیار زیادی جذب کرد. با همین نگرش فعالیت خود را گسترش داده و نمایشگاه هایی نیز برپا کرد. تعداد 15 نمایشگاه (13 نمایشگاه در تهران و 2 نمایشگاه در مشهد) برگزار کرده که با استقبال 5000 تا 10000 نفری مواجه شده است. این نمایشگاه ها هر ساله و در فصول مختلف و در مکان هایی همچون هتل همای تهران، هتل اوین تهران، هتل میثاق مشهد و ... برگزار می شود.

هر چند افرادی در رسانه های اجتماعی او را یک مدل محجه اسلامی می خوانند که برای ترویج حجاب فعالیت می کند اما خودشان در این زمینه اظهار داشتند: " دوست ندارم مرا مدل خطاب کنند! " او لباس هایی را به تن کرده و در صفحات اجتماعی به اشتراک می گذارد که خود آنها را طراحی کرده و دوخته است.

دنیای مد دنیای افراد خوش ذوقی است که همواره فراتر از ذهن افراد دیگر کار می کند، فکر می کند، خلق می کند و زیبایی و طراوت را هدیه می دهد. از این رو افراد بسیاری در دنیای مد و لباس حضور دارند که در تلاش هستند تا تفاوت ها را رقم بزنند. وی دارای هوشی سرشار و قریحه فراوان است و تراوشات ذهنی وی طرح‌های زیبا و متفاوت را ایجاد می کند که بر دل همه می نشیند. فرقی نمی کند شما علاقمند به حجاب اسلامی باشید یا نباشید با دیدن طرح‌های وی و ست‌های لباس زیبایی که می پوشد عاشق آنها خواهید شد. آناشید جوان اثبات کرد که می توان حجاب اسلامی را با سبک نوین تلفیق نمود و زیبایی آنرا صد چندان نمود. از گذشته همراه سبک لباس‌های اسلامی یادآور لباس‌های تیره و سیاه بود اما آناشید حسینی کسی بود که رنگ‌های زیبای طبیعت را به آنها اضافه کرد و تاکید داشت که این طرز فکر باید دور ریخته شود و لباس‌های اسلامی با سبک مدرن و جوان پسند عرضه شود، چرا که خود از میان همین جوانان در آمده و با روحیات آنان آشناست.

او در سال ۱۳۹۸اولین فروشگاه برند هیبا را در پاساژ گالریا ولنجک تهران افتتاح کرد و قصد دارد به زودی برند خود را گسترش دهد و شعبه های هیبا را در شهرهای مختلف نیز افتتاح کند.

نقش پر رنگ طراح جوان، آناشید حسینی در کارآفرینی و گسترش صنعت نساجی

اگر امروز شاهد هستیم که جوان‌های موفق رهبران کنونی کسب و کارها هستند تنها دلیلش بهره مندی از هوش سرشار و تمامی پتانسیل‌های درونی شان است. سیده اناشید حسینی یک از این افراد است که می توان وی را بعنوان یک طراح آینده دار و موفق ایرانی دانست که در دنیای مد حرف‌های فراوانی برای دنیا خواهد داشت.

برای دستیابی به برند هیبا می توانید از نشانی های زیر استفاده کنید:

صفحه اینستاگرام برند هیبا : https://www.instagram.com/hiba__ir

صفحه اینستاگرام برند روسری هیبا : https://www.instagram.com/hiba__scarf

وبسایت شخصی خانم آناشید حسینی : www.anashidhoseini.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت