احتمال تکرار سرنوشت محرم برای مورایس


احتمال تکرار سرنوشت محرم برای مورایس

محرم نویدکیا در حالی برای اولین بار در قامت مربی مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد که اگر مساوی کسب کند، جانشینش در سپاهان به سرنوشت وی مبتلا می‌شود.

احتمال تکرار سرنوشت محرم برای مورایس

به گزارش راهبرد معاصر؛ سپاهان بعد از هفته بیست‌وششم لیگ برتر با 47 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و آنها با تیم استقلال و پرسپولیس، 10 و 9 امتیاز، فاصله دارند. شاگردان مورایس هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی دارند هر چند شانس‌شان بسیار کم است. اگر نماینده اصفهان بتواند در هر چهار دیدار آتی خود پیروز شود و سرخابی‌ها نتوانند امتیازی کسب کنند، شاید تیم بالای سکو قهرمانی سپاهان باشد. همین موضوع باعث شده است بازی هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر برای سپاهان و سرمربی پرتغالی‌اش سخت باشد.

براساس این گزارش، مس رفسنجان این هفته در ورزشگاه شهدای مس میزبان، پذیرای سپاهان است. این در حالی است که در سوم تیر ماه سال 1401 ژوزه مورایس با قراردادی سه ساله به‌عنوان سرمربی سپاهان (بخوانید جانشین محرم نویدکیا) انتخاب شد. این اتفاق در حالی رخ داد که نویدکیا دو فصل متوالی در قامت سرمربی طلایی‌پوشان در کسب عنوان قهرمانی ناکام بود. هر چند بعید نیست که دستیار سابق مورینیو هم تجربه‌ای مشابه نویدکیا داشته باشد.

اگر چه بیشتر عمر ورزشی نویدکیا صرف موفقیت سپاهان شده است، اما او از نیم‌فصل دوم به‌عنوان سرمربی مس رفسنجان فعالیت می‌کند، بنابراین در اولین تقابل خود مقابل تیم سابقش با تمام وجود برای عدم پیروزی طلایی‌پوشان اصفهانی می‌جنگند.

نباید فراموش کرد که در بازی‌های اخیر هواداران سپاهان در ورزشگاه خواهان بازگشت نویدکیا شده بودند./ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دستور وزیر ورزش به فدراسیون‌ها