استفاده از ظرفیت معادن جهت جبران عقب ماندگی بخش مسکن


استفاده از ظرفیت معادن جهت جبران عقب ماندگی بخش مسکن

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن بر استفاده از ظرفیت صنایع و معادن استان کرمان جهت جبران عقب ماندگی طرح نهضت ملی مسکن در این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ارسلان مالکی گفت: باید از این ظرفیت صنایع و معادن برای جبران عقب‌ ماندگی‌ های گذشته در بخش مسکن و دیگر بخش‌ های اقتصادی استان استفاده شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌ های مهم سازمان، تامین مسکن کارگران شریف صنایع است، که وجود شرکت‌ های صنعتی، معدنی و کارخانجات بزرگ در استان کرمان باعث شده تا ظرفیت ویژه‌ ای برای همکاری و هم افزایی در تامین مسکن کارکنان آنها فراهم شود.

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن خاطر نشان کرد: قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده یکی از سیاست‌ های تشویقی صحیحی است؛ که به عنوان تکلیف قانونی برعهده دولت قرار دارد و باید ظرفیت‌ های مناسب برای اجرای این تکلیف فراهم شود.

مالکی بر اتمام روند تأمین زمین و تسریع در پیشبرد پروژه‌ های آماده‌ سازی برای تحقق هرچه سریع‌ تر وعده خانه‌ دار شدن مردم توسط دولت تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دولت‌ های قبلی سیاست‌ های درستی در قبال موضوع مسکن نداشته‌ اند، ادامه داد: تاکید درست رئیس‌جمهوری بر ساخت مسکن به عنوان یک اولویت دولت و تکلیف قانونی برای ساخت ۴ میلیون مسکن می‌ تواند عقب‌ ماندگی‌ های گذشته را در بخش مسکن جبران کند.

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن؛ تشکیل سکونتگاه‌ های غیر رسمی و عدم اجرای پروژه‌ های کافی مسکن را از جمله سیاست‌ های نادرست گذشته خواند و اضافه کرد: اجرای سیاست‌ های درست در حوزه مسکن می‌ تواند از ایجاد چالش‌ های بعدی برای مدیران استانی جلوگیری کند.

حل مشکل پروژه‌های باقی مانده در استان، رفع مشکلات تسهیلات مسکن و تقویت زیرساخت‌ها از دیگر موارد مطرح شده در نشست مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با استاندار کرمان بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تازه ترین تصاویر از محل جستجوی امدادگران برای یافتن بالگرد رئیس‌ جمهور