اوجی: وزارت نفت معطل خارجی‌ها نخواهد ماند


اوجی: وزارت نفت معطل خارجی‌ها نخواهد ماند

وزیر نفت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت،‌گفت: وزارت نفت دولت مردمی نشان داده که معطل خارجی ها و برجام نبودیم واز ظرفیت توان پیمانکاران و سازندگان داخلی استفاده کردیم.

اوجی: وزارت نفت معطل خارجی‌ها نخواهد ماند

به گزارش راهبرد معاصر، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: وزارت نفت دولت مردمی نشان داده که معطل خارجی ها و برجام نبودیم واز ظرفیت توان پیمانکاران و سازندگان داخلی استفاده کردیم.


️وی افزود: امروز بیش از ۳۰۰پروژه و طرح نیمه تمام‌و شروع عملیات های اجرایی را در دست داریم که بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار است و آثار این‌پروژه ها را شاهد هستیم. پروژه های بزرگی را سال گذشته منعقد کردیم. در این نمایشگاه بین المللی تمامی شرکت های توانمند داخلی حضور یافته اند.


️اوجی تاکید کرد: سال گذشته رشد ۲۰ درصدی را در رشد اقتصادی گروه نفت و‌گاز شاهد بودیم که بی نظیر بود. در برنامه هفتم برنامه داریم تولید نفت را به بیش از ۵.۵ میلیون بشکه نفت و‌گاز را به بیش از یک میلیارد و۲۵۰ میلیون متر مکعب برسانیم.


شرکت‌های دانش‌بنیان از ۱۵۰ شرکت در شروع دولت به بیش‌از ۶۷۶ شرکت افزایش یافته
وی ادامه داد: ۱۵۰ شرکت دانش بنیان در شروع دولت به بیش از ۶۷۶ شرکت دانش بنیان رسیده است و نزدیک به هزار قرار داد به ارزش یک میلیارد دلار با این شرکت ها بسته ایم.


️وزیر نفت گفت: در مجلس در قانون بودجه ۱۴۰۳ وزارت نفت مکلف شده که در سال جاری عملیات سوخت گیری در جایگاه سوخت به وسیله کارت سوخت شخصی خودرو انجام‌گیرد و به همین خاطر در حال عملیاتی کردن این برنامه هستیم و از مردم می خواهیم که در جایگاه ها از کارت سوخت شخصی استفاده کنند./ فارس


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!