نام اپل پنسیل پرو در وبسایت ژاپنی شرکت اپل رویت شد


نام اپل پنسیل پرو در وبسایت ژاپنی شرکت اپل رویت شدتوسط امیرکیوان گوهری / اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه تا ساعاتی دیگر شرکت اپل با برگزاری رویدادی از تبلت‌های آیپد جدید خود رونمایی...

نام اپل پنسیل پرو در وبسایت ژاپنی شرکت اپل رویت شد
نام اپل پنسیل پرو در وبسایت ژاپنی شرکت اپل رویت شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

تا ساعاتی دیگر شرکت اپل با برگزاری رویدادی از تبلت‌های آیپد جدید خود رونمایی خواهد کرد. این تبلت‌ها شامل مدل‌های نسل جدید آیپد پرو با دو اندازه مختلف و نمایشگرهای اولد (برای نخستین بار) و نسل جدید آیپد ایر با دو سایز متفاوت (برای نخستین بار) هستند.

اما این تمام ماجرا نیست؛ چرا که طی هفته‌های گذشته شایعات و اطلاعات گسترده‌ای درباره نسخه جدید اپل پنسیل منتشر شده است. بنابراین انتظار می‌رود که غول کوپرتینویی از نسخه جدید قلم استایلوس هوشمند خود نیز رونمایی کند.

امروز نام احتمالی این قلم در وبسایت ژاپنی اپل شناسایی شده است. این محصول احتمالا اپل پنسیل پرو نامگذاری شده و نام آن در کد HTML وبسایت رویت شده است.

در حال حاضر برند آمریکایی، اپل پنسیل نسل اول، اپل پنسیل نسل دوم و اپل پنسیل USB-C را به بازار عرضه می‌کند. پیش از این تصور می‌شد که این قلم با نام تجاری اپل پنسیل 3 عرضه شود؛ اما ظاهرا این‌طور نیست. استفاده از نام پنسیل پرو قویا نشان می‌دهد که اپل کماکان به فروش اکثر قلم‌های نسل قبلی خود (یا تمامی آنها) ادامه خواهد داد.

نام اپل پنسیل پرو در وبسایت ژاپنی شرکت اپل رویت شد

استفاده از نام اپل پنسیل پرو برای قلم استایلوس نسل بعدی امری منطقی به‌نظر می‌رسد. از این گذشته شایعات نشان می‌دهند که مدل جدید اپل پنسیل از قابلیت ارائه بازخورد لمسی، ویژگی جدید ژست فشاری و حتی سازگاری با هدست اپل ویژن پرو برخوردار خواهد بود. این مجموعه ویژگی‌ها به وضوح موجب می‌شوند تا اپل پنسیل پرو در سطحی بالاتر از مدل‌های پیشین قرار گیرد.

اگرچه نام اپل پنسیل پرو احتمالا از ترجمه اشتباه محتوا در وبسایت ژاپنی ناشی شده است؛ اما انتخاب این نام برای نسل آینده اپل پنسیل ابدا مایه تعجب نخواهد بود. در هر صورت میزان صحت و سقم این گمانه‌زنی طی ساعات آینده مشخص خواهد شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان