گوشی‌های کلاسیک‌ ساده اما کاربردی +قیمت


گوشی‌های کلاسیک‌ ساده اما کاربردی +قیمت

هنوز هم خیلی‌ها ممکن است به دلایل مختلف به دنبال یک گوشی با دوام، ساده و ارزان باشند در این مطلب گزینه‌های مختلف را براساس امکانات و قیمت به شما معرفی کردیم.

به گزارش مشرق، هنوز هم خیلی‌ها ممکن است به دلایل مختلف به دنبال یک گوشی با دوام، ساده و ارزان باشند در این مطلب گزینه‌های مختلف را براساس امکانات و قیمت به شما معرفی کردیم.

در دنیایی که هر روزه شاهد رونمایی از گوشی‌های هوشمند با قابلیت‌های بی‌شمار و پیچیده هستیم، هنوز هستند افرادی که به دلایلی مختلف مثل حفظ تمرکز روی زندگی، کار یا درس، شاید هم مسائل مالی و خیلی چیزهای دیگر کماکان یک گوشی کلاسیک باسروشکلی قدیمی، اما با امکاناتی کاربردی را بخواهند.

گوشی‌های ساده با دوام بیشتر باتری، منوی کاربردی‌تر و طراحی کاربرپسند که حتی پدربزرگ‌ها هم می‌توانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند. اگر شما به دنبال خرید این گوشی‌های نوستالژیک هستید، این مطلب را که از منابع مختلفی مثل «دیجی‌کالا مگ» گردآوری شده بخوانید.

گوشی موبایل نوکیا مدل ۶۳۱۰ با آنتن‌دهی جالب

قیمت: حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
اگر به دنبال خرید بهترین گوشی ساده نوکیا در بازار گوشی‌های کلاسیک هستید، گوشی موبایل نوکیا مدل ۶۳۱۰ با ویژگی‌های خوبی که دارد می‌تواند رضایت شما را جلب کند. این محصول طراحی فوق‌العاده ساده و در عین حال نوستالژیکی دارد.

گوشی‌های کلاسیک‌ ساده اما کاربردی +قیمت

بدنه‌ این گوشی ساده نوکیا از جنس پلاستیک بسیار مقاوم تولید شده که در برابر ضربات احتمالی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد و کاربران نگرانی از بابت شکسته شدن آن نخواهند داشت.

در پنل پشتی این گوشی ساده یک دوربین تعبیه شده که برای مواقع ضروری می‌توان از آن استفاده کرد. گوشی موبایل نوکیا مدل ۶۳۱۰ وزن بسیار سبک ۹۸ گرمی دارد و با توجه به ابعاد کوچک و جمع‌وجور آن، شما به راحتی می‌توانید آن را در جیب خود حمل و نقل کنید.

نوکیا برای این محصول خود ۱۶ مگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته که خوشبختانه از درگاه کارت حافظه‌ میکرو SD پشتیبانی می‌کند و باتری پرظرفیت آن نیز ۱۱۵۰ میلی‌آمپر ساعت با شارژدهی بسیار مناسب است.

نکات مثبت: باتری با شارژدهی مناسب، نمایشگر بزرگ، آنتن‌دهی قوی و پشتیبانی از دو سیم کارت

نکات منفی: سرعت شارژ پایین، دوربین بی‌کیفیت

گوشی موبایل نوکیا مدل ۲۰۱۷ ۳۳۱۰ با شارژدهی بالا

قیمت: ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

اگر بحث شارژدهی یک گوشی کلاسیک برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و قصد خرید یک گوشی کلاسیک با باتری پرظرفیت و طول عمر طولانی را دارید، گوشی موبایل نوکیا مدل ۲۰۱۷ ۳۳۱۰ می‌تواند به یکی از گزینه‌های خرید احتمالی شما تبدیل شود. این برند فنلاندی سعی کرده طراحی ۳۳۱۰ جدید را تا جای ممکن به طراحی‌های امروزی نزدیک کند و در این امر موفق نیز بوده است.

گوشی‌های کلاسیک‌ ساده اما کاربردی +قیمت

یکی از ویژگی‌های این محصول مجهز بودن به صفحه‌کلید بزرگ و نرم است که وقتی دکمه‌های آن را فشار می‌دهید، حس خوبی به شما منتقل می‌شود. گوشی موبایل نوکیا مدل ۲۰۱۷ ۳۳۱۰ مجهز به یک نمایشگر بزرگ رنگی ۲.۴ اینچی از جنس LCD TFT است که از رزولوشن تصویر ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و قادر به نمایش ۲۵۶ هزار رنگ است. همچنین تراکم پیکسلی این محصول به ۱۶۷ پیکسل بر هر اینچ می‌رسد که برای یک گوشی ساده مناسب است.

در پنل پشتی این گوشی ساده شاهد قرارگیری یک دوربین ۲ مگاپیکسلی هستیم که برای انجام کارهای ضروری کیفیت مناسبی دارد. همچنین قراردادن جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و اسپیکری قدرتمند به شما این امکان را می‌دهد تا هم به آن هندزفری متصل کنید و هم به محتواهای صوتی گوش دهید. این محصول مجهز به رادیو نیز است و علاقه‌مندان به برنامه‌های رادیو می‌توانند از آن بهره ببرند.

خوشبختانه این گوشی از زبان فارسی هم در منو و هم در صفحه‌کلید پشتیبانی می‌کند و ۱۶ مگابایت حافظه داخلی دارد. باتری ۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی ساده نیز تا ۲۲ ساعت شارژدهی ارائه می‌دهد.

نکات مثبت: شارژدهی عالی، نمایشگر رنگی، پشتیبانی از زبان فارسی، بدنه محکم، طراحی بسیار جذاب، پشتیبانی از دو سیم کارت فعال، مجهز به رادیو، وزن مناسب

نکات منفی: قیمت بالا

گوشی موبایل ارد مدل Empire ۲۰۲۰، شیک و متفاوت

قیمت: یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

گوشی‌های ساده موجود در بازار معمولاً طراحی ساده و مینی‌مالی دارند، اما اگر به دنبال خرید بهترین گوشی ساده با طراحی خاص و منحصربه‌فرد هستید، گوشی موبایل ارد مدل Empire ۲۰۲۰ می‌تواند نظر شما را با قیمتی پایین برآورده کند. برند ایرانی ارد، این محصول را با طراحی کلاسیک و جذاب روانه‌ بازار کرده که فریم آن برخلاف سایر محصولات موجود در بازار، از جنس فلزی است و از لحاظ مقاومتی می‌توان تا حد بسیار خوبی روی آن حساب باز کرد.

گوشی‌های کلاسیک‌ ساده اما کاربردی +قیمت

این گوشی حدود ۱۱۷ گرم وزن دارد و از لحاظ ابعادی نیز نسبت به سایر گوشی‌های ساده، قد بلندتری دارد.

عرض این گوشی در حدود ۴۲ میلی‌متر در نظر گرفته شده و از دو سیم کارت همزمان نیز پشتیبانی می‌کند. ارد برای این گوشی از یک نمایشگر ۱.۷۷ اینچی از جنس TFT استفاده کرده که کیفیت تصویر معمولی دارد و روی شفافیت آن نمی‌توان چندان حساب کرد.

در پنل پشتی این گوشی ساده نیز شاهد قرارگیری یک سنسور دوربین هستیم که کیفیت VGA دارد و صرفاً زمانی که به عکاسی ضروری نیاز دارید، بهتر است از آن بهره ببرید.

یک باتری با ظرفیت ۱۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این گوشی در نظر گرفته شده که شارژدهی معقولی را به کاربران ارائه می‌دهد.

پردازنده‌ MTK۶۲۶۱D مدیاتک به عنوان قلب تپنده‌ این محصول در نظر گرفته شده که قدرت این گوشی را برای انجام کارهای روزمره و ساده به خوبی فراهم می‌آورد. همچنین باید به ۳۲ مگابایت حافظه‌ داخلی این گوشی نیز اشاره کنیم که از درگاه کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی نمی‌کند.

نکات مثبت: طراحی متفاوت، بدنه‌ فلزی مقاوم، باتری با شارژدهی مناسب

نکات منفی: نمایشگر نه چندان باکیفیت، دوربین خیلی ضعیف، عدم پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD


گوشی موبایل نوکیا مدل ۱۰۶، قیمت عالی اما بدون دوربین

قیمت: یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان

اگر در هنگام خرید بهترین گوشی ساده هیچ نیازی به داشتن گوشی با دوربین ندارید، پیشنهاد ما به شما گوشی موبایل نوکیا مدل ۱۰۶ ۲۰۲۳ دو سیم‌ کارت است که کیفیت بسیار مناسبی دارد. نوکیا برای این گوشی کلاسیک خود از یک نمایشگر ۱.۸ اینچی از جنس TFT استفاده کرده که رزولوشن ۱۶۰ در ۱۲۰ پیکسل را به کاربران ارائه می‌دهد و تراکم پیکسلی آن نیز ۱۱۱ پیکسل بر اینچ است.

گوشی‌های کلاسیک‌ ساده اما کاربردی +قیمت

انرژی این گوشی ساده از جانب باتری ۱۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و برای استفاده کاربران نیز روی این محصول از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا نیز استفاده شده است. این گوشی از کارت حافظه میکرو SD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی نیز پشتیبانی می‌کند.

بدنه این گوشی از جنس پلاستیک باکیفیت و بادوام تولید شده که در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها از خود مقاومت خوبی نشان می‌دهد و خیال کاربران تا حدود بسیار زیادی در این زمینه راحت است.

اگر اهل گوش دادن به رادیو نیز هستید، این محصول از رادیو نیز پشتیبانی می‌کند و در این زمینه می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

نکات مثبت: طراحی سبک و خوش دست، کیفیت خوب بدنه، شارژدهی مناسب، پشتیبانی از کارت حافظه‌ میکرو SD، پشتیبانی از رادیو

نکات منفی:نمایشگر نه چندان باکیفیت


گوشی موبایل نوکیا مدل ۸۲۱۰، باتری خوب و اینترنت قوی

قیمت: ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

یکی دیگر از بهترین گوشی‌های ساده نوکیا در بازار مدل ۸۲۱۰ است که حس و حال یک گوشی ساده کلاسیک را به خوبی به کاربران منتقل می‌کند. این محصول بدنه‌ بسیار مقاومی دارد که تا حدود زیادی می‌تواند در برابر خط‌وخش‌های احتمالی و همچنین ضربات از گوشی محافظت کند. صفحه‌کلید این گوشی دکمه‌های بزرگ و بسیار نرمی دارد که کار کردن با آن لذت‌بخش است.

گوشی‌های کلاسیک‌ ساده اما کاربردی +قیمت

همچنین نوکیا این فیچرفون جذاب خود را به یک نمایشگر ۲.۸ اینچ و رزولوشن ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل از نوع TFT مجهز کرده که قابلیت نمایش ۱۴۳ پیکسل در هر اینچ را دارد. در پنل پشتی این گوشی ساده نوکیا یک دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی تعبیه شده که روی کیفیت آن نمی‌توانید حساب باز کنید.

پردازنده Unisoc T۱۰۷ قدرت این گوشی را برای انجام کارهای ساده و روزمره به خوبی تامین و ۱۲۸ مگابایت حافظه‌ داخلی نیز این محصول را همراهی می‌کند که البته قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD را نیز دارد.

این گوشی از نسل چهارم اینترنت همراه (۴G) نیز پشتیبانی می‌کند و به لطف جک ۳.۵ میلی‌متری شما می‌توانید به آن هندزفری نیز متصل کنید. باتری قدرتمند ۱۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی شارژدهی بسیار عالی را در این گوشی به کاربران ارائه می‌دهد و از بلوتوث نسخه‌ ۵.۰ نیز پشتیبانی می‌کند. قاب گوشی نوکیا ۸۲۱۰ مقاومت خوبی دارد.

نکات مثبت: شارژدهی عالی، پشتیبانی از نت ۴G، طراحی کلاسیک، بدنه‌ مقاوم

نکات منفی: نداشتن وای فای


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت شکر بسته‌بندی، فله و وارداتی اعلام شد