بازسازی صحنه جرم اراذل و اوباش نازی‌آباد تهران


بازسازی صحنه جرم اراذل و اوباش نازی‌آباد تهران

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران در برنامه بازسازی صحنه جرم درگیری اراذل و اوباش گفت: «اشدّ مجازات در انتظار این اراذل و اوباش خواهد بود.»

سرهنگ راستی در بازسازی صحنه شرارت و قدرت‌نمایی اراذل و اوباش که با حضور متهمان و شاکیان در محله نازی آباد برگزار شد، گفت: حدود دو هفته گذشته در محله نازی آباد تعدادی از اراذل و اوباش در پی مزاحمت برای نوامیس با سلاح سرد به تعدادی از کسبه حمله کرده و موجب مجروح شدن دو نفر می‌شوند.

به گزارش صداوسیما، وی گفت: ۳ نفر اراذل و اوباش پس از ایجاد مزاحمت برای دو خانم و یک پسر نوجوان در پی درگیری لفظی با پسر، از ماشین پیاده شده و آن‌ها را با سلاح تعقیب می‌کنند.

سرهنگ راستی افزود: تعدادی از کسبه برای دفاع از خانم‌ها سد راهشان می‌شوند که این سه نفر با چاقو و سلاح سرد به آن‌ها حمله کرده و دو نفر را به شدت مجروح می‌کنند و سپس متواری می‌شوند.

معاون عملیات پلیس اطلاعات بزرگ ادامه داد: متهمان ظرف ۴۸ ساعت دستگیر شدند. یکی از آن‌ها اراذل و اوباش سطح ۱ و دو نفر دیگر فاقد سابقه بودند.

سرهنگ راستی با تاکید بر اینکه به دستور قاضی پرونده متهمان جهت بازسازی صحنه جرم برده در محل درگیری حاضر شده‌اند، گفت: سهم شرارت و جرمی که هر یک از متهمان مرتکب شده‌اند باید در جریان فرایند پرونده مشخص شود. یکی از مصدومین و همسر مصدومی که همچنان بستری است نیز جهت بررسی و تکمیل فرایند پرونده حضور دارند.

وی اظهار داشت: این افراد پس از طی مراحل قانونی و تکمیل پرونده برای صدور حکم به دادسرا احضار می‌شوند و دستگاه قضائی برای آنان اشد مجازات را در نظر خواهد گرفت.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رفع محدودیت بارداری در سنین زیر 18 سال