به این دلیل کنسول بازی PS5 Pro را با کارت گرافیک‌تان مقایسه نکنید


به این دلیل کنسول بازی PS5 Pro را با کارت گرافیک‌تان مقایسه نکنید

اگر شما هم منتظر پلی‌استیشن 5 پرو هستید، اطلاعات تازه‌ای برایتان داریم. Digital Foundry مدعی شده این مدل دارای پردازنده گرافیکی نسبتاً سریعی است که فرکانس آن به 2.35 گیگاهرتز می‌رسد. جزئیات بیشتر را در ادامه خبر بخوانید. رسانه مزبور ادعا...

اگر شما هم منتظر پلی‌استیشن 5 پرو هستید، اطلاعات تازه‌ای برایتان داریم. Digital Foundry مدعی شده این مدل دارای پردازنده گرافیکی نسبتاً سریعی است که فرکانس آن به 2.35 گیگاهرتز می‌رسد. جزئیات بیشتر را در ادامه خبر بخوانید.

رسانه مزبور ادعا می‌کند از طریق Sony Developer Portal به اسناد جدیدی درباره پلی‌استیشن 5 پرو یا همان پروژه Trinity سونی دست پیدا کرده است. بر اساس این اسناد، گرافیک PS5 Pro دارای 60 واحد CU است که فرکانس آن به 2.35 گیگاهرتز می‌رسد.

شایعات جدید درباره قدرت پلی استیشن 5 پرو

بر همین اساس به نظر می‌سرد برخلاف شایعات پیشین که فرکانس 2.18 گیگاهرتز را مطرح کرده بودند، بیشینه فرکانس گرافیک پلی‌استیشن 5 پرو به 2.35 گیگاهرتز می‌رسد و سریع‌تر است. همچنین ادعا شده قدرت محاسباتی GPU پلی‌استیشن 5 پرو به 36.1 ترافلاپ در ثانیه می‌رسد که بیشتر از اعداد قبلی است. در گذشته قدرت محاسباتی 333.5 ترافلاپ در ثانیه مطرح بود.

به این دلیل کنسول بازی PS5 Pro را با کارت گرافیک‌تان مقایسه نکنید

همچنین ادعا شده حجم حافظه کش GLOV از 16 به 32 کیلوبایت افزایش یافته که می‌بایست در خدمت بهبود قدرت Ray Tracing این کنسول باشد.

سونی تاکنون هرگز زمان عرضه پلی‌استیشن 5 پرو را علام نکرده است، با این حال انتظار می‌رود در ماه نوامبر امسال رونمایی شود و به فصل فروش سال نو برسد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

انتخاب محل فرود فضاپیمای جدید هند