کشتارگاه سنتی بندر ماهشهر پلمب شد


کشتارگاه سنتی بندر ماهشهر پلمب شد

به گزارش رکنا، محمدرضا غلامی روز دوشنبه بیان کرد: کشتارگاه سنتی دام بندرماهشهر با توجه به ضرورت کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی و حفظ سلامت مصرف کنندگان، با...

به گزارش رکنا، محمدرضا غلامی روز دوشنبه بیان کرد: کشتارگاه سنتی دام بندرماهشهر با توجه به ضرورت کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی و حفظ سلامت مصرف کنندگان، با دستور مقام قضایی پلمب شد.

وی اظهارکرد: این کشتارگاه به دلیل عدم رعایت ضوابط و شرایط بهداشتی با دستور مقام قضایی و با همکاری واحد اماکن فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر تا زمان رفع نقص از سوی شهرداری بندر ماهشهر و پیمانکار پلمب و پیمانکار واحد مربوطه به مراجع قضایی معرفی شد.

غلامی ادامه داد: طی جلسات متعدد با پیمانکار کشتارگاه سنتی دام شهرداری ماهشهر و بیان نواقص بهداشتی از سوی اداره دامپزشکی شهرستان بندر ماهشهر هیچ گونه همکاری در خصوص رفع نواقص انجام نشد.

معاون اداره دامپزشکی شهرستان بندر ماهشهر، نظارت بر بهداشت و حفظ سلامت عمومی مردم را خط قرمز دامپزشکی دانست و گفت: برای حفظ سلامت مردم و شهروندان با هیچکس تعارف نداریم و با افراد خاطی که با رفتارها و اقدامات مخاطره آمیز بهداشت عمومی و سلامت شهروندان را تهدید کنند، برخورد قانونی می‌شود.


کشتارگاه سنتی بندر ماهشهر پلمب شد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم برای مراسم سالگرد امام راحل