گانتس از کابینه جنگ اسرائیل می‌رود؟


گانتس از کابینه جنگ اسرائیل می‌رود؟

اقتصادنیوز: همزمان با ناکامی رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف خود در جنگ علیه غزه، عضو کابینه جنگ این رژیم امروز (دوشنبه) اعلام کرد که به زودی کابینه را ترک می‌کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، بنی گانتس، عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی امروز از کناره‌گیری خود از عضویت در کابینه خبر داد.

گانتس گفت: به زودی کابینه را ترک خواهم کرد. ما خواهان دستیابی به امنیت هستیم و هر چیز دیگری غیر از آن تنها یک سخن پوچ است.

وی افزود: به زودی پیشنهاد انحلال کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در ماه سپتامبر آینده را ارائه خواهیم کرد و معتقدیم که باید (این پیشنهاد) تصویب شود. حتی زمانی که ما کابینه را ترک کنیم شانس ابقای آن البته با اکثریت افراطی‌های خطرناک وجود دارد. بنابراین برای برگزاری انتخابات تلاش خواهیم کرد.

پس از گذشت هفت ماه جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و ناکامی این رژیم در تحقق اهداف اعلامی خود، اکنون این جنگ به مهمترین عامل تشدید تنش بین سران رژیم اشغالگر تبدیل شده و در حالی که نتانیاهو و متحدانش خواهان تداوم جنگ هستند، مخالفان آنها بر آتش بس و آزادی اسرای صهیونیست تاکید دارند.

خبر مرتبط
ادعای تازه گانتس درباره آخرین وضعیت توافق آتش بس

اقتصادنیوز: عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم تا این لحظه پاسخ رسمی درمورد پیشنهاد آتش‌بس دریافت نکرده و منابع سیاسی در انتشار اخبار عجله نکنند.

بسیاری از کارشناسان، هدف نتانیاهو از اصرار بر تداوم جنگ را، حفظ حیات سیاسی و فرار از تعقیب قضائی می دانند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟