در پی حمله پهپادی اوکراین به بلگورود روسیه، 6 نفر کشته شدند+عکس


در پی حمله پهپادی اوکراین به بلگورود روسیه، 6 نفر کشته شدند+عکس

حمله پهپادی نیروهای اوکراین به روسیه، 33 زخمی برجای گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، مقامات محلی بلگورود اعلام کردند که در پی حمله پهپادی اوکراین به منطقه بلگورود روسیه، 6 نفر کشته و 33 نفر زخمی شدند.
ولادیمیر پرورزف، رئیس منطقه، در جلسه دولت منطقه گفت:«امروز دو خودروی حامل کارمندان به مزارع پرورش خوک و گروهی از کارمندان شرکت «آگروبلگوریه»، مورد حمله هواپیماهای بدون سرنشین قرار گرفتند که طی آن 33 نفر مجروح شدند و 6 نفر جان خود را از دست دادند».
گفتنی است، نیروهای مسلح اوکراین به طور منظم مناطق مرزی روسیه را گلوله باران می کنند، حملات هواپیماهای بدون سرنشین و خرابکاری انجام می شود.در مناطق کورسک و بلگورود سطح زرد خطر تروریستی اعلام شده است.
پیشتر کارشناس علوم سیاسی روسیه گفته بود، اوکراین، با حملات پهپادی خود به تأسیسات روسیه، شکست‌ها در جبهه را جبران می‌کند. شرایط میدان نبرد به سود اوکراین نیست. اخیراً ارتش روسیه به برخی از اهداف مهم برای کی یف حمله کرده است، بنابراین آنها حداقل به پیروزی های احساسی نیاز دارند. در این راستا، حمله به مسکو یک پیروزی نمادین و احساسی است که کی یف آن را در داخل کشور خود به عنوان یک برد سریع معرفی می کند.
حملات پهپادی به تأسیسات در پایتخت روسیه و منطقه مسکو از نظر نظامی معنا ندارد، اما از نقطه نظر نمادین از آنها برای "مقادیر تبلیغاتی برای خیرین غربی" استفاده خواهد شد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...