تمرینات نیروهای مسلح روسیه با استفاده از سلاح های هسته ای غیراستراتژیک


تمرینات نیروهای مسلح روسیه با استفاده از سلاح های هسته ای غیراستراتژیک

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دستور آغاز آمادگی برای تمرینات نظامی در زمینه استفاده از سلاح های هسته ای غیراستراتژیک را صادر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دستور آغاز آمادگی برای تمرینات نظامی در زمینه استفاده از سلاح های هسته ای غیراستراتژیک را صادر کرد.
در اعلامیه وزارت دفاع روسیه آمده است: «به دستور فرمانده کل نیروهای مسلح فدراسیون روسیه، به منظور افزایش آمادگی نیروهای هسته ای غیراستراتژیک برای انجام مأموریت های رزمی، ستاد کل آمادگی برای برگزاری رزمایش در آینده نزدیک را آغاز کرده است. در این رزمایش، تشکیلات موشکی منطقه نظامی جنوبی با مشارکت هوانوردی و همچنین نیروهای دریایی شرکت خواهند داشت».
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: «رزمایش تشکیلات موشکی منطقه نظامی جنوب در واکنش به اظهارات و تهدیدات تحریک آمیز برخی مقامات غربی علیه روسیه انجام می شود».
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که رزمایش تشکیلات موشکی منطقه نظامی جنوب با هدف حفظ آمادگی نیروها و تجهیزات واحدها برای استفاده از سلاح‌های هسته‌ای غیر استراتژیک و در واکنش به اظهارات تحریک آمیز برخی مقامات غربی برگزار می‌شود.
در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: "این رزمایش با هدف حفظ آمادگی نیروها و تجهیزات واحدها برای استفاده از سلاح‌های هسته‌ای غیراستراتژیک برای پاسخگویی و به منظور تضمین بی‌قید و شرط تمامیت ارضی و حاکمیت دولت روسیه در واکنش به اظهارات و تهدیدات تحریک‌آمیز برخی مقامات غربی علیه روسیه انجام می شود."

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

روسیه برای صلح آماده می‌شود؟